Guest-post – Lamurire de situatie

Salutare oameni buni,

Ma numesc  Mariana Iurascu,  sunt absolventa a Facultatii de Sociologie si Asistenta Sociala, specializarea Sociologie din cadrul celebrei Universitati Bucuresti si a unui master pe specializarea Studii de Securitate.

Oameni buni, este pentru prima data cand scriu pe un blog asa ca am mari emotii pentru ca nu stiu cum veti reactiona la cele scrise de mine. Sper ca de bine!!!

Colegul meu, Emil Studentu Minune, ma tot roaga de ceva vreme sa ii scriu pe blog si astazi m-am hotarat  sa ii respect decizia. Pai am tot stat si m-am gandit si m-am intrebat: despre ce sa scriu???

Intr-un final mi-am adus aminte ca acu vreo 2 anisori cand eu implineam o varsta (numai conteaza cat pentru ca oricum sunt putini, glumesc) acest Student Minune a postat pe blogul lui un articol cu titlu: „ Prima sarbatorita a zilei: Mariana Iurascu” in care dumnealui, pe langa faptul ca imi ura numai de bine (daca era de rau numai scriam astazi pe blogul lui, evident) puncta un detaliu despre mine destul de amuzant, sa zicem: „donsoara Mariana e nascuta in … Roman! Asadar…moldoveanca cu gura mare, dar si  cu suflet mare!:D Foarte important acest detaliu!:D”.

Acum stau si ma gandesc eu de unde si pana unde ajunsese dumnealui la aceasta constatare care, credeti-ma, m-a marcat in cercul de prieteni si mai departe.

Heiii, in urma unor mici investigari mi-am dat seama ca el ma retinuse de la cursuri  pentru ca eram cam vorbareata, insa  in sensul bun al cuvantului pentru ca chiar imi place sa fiu comunicativa si receptiva la tot ce se intampla in jurul meu.

Dar nu va vine sa credeti de la ce curs m-a retinut el? Imi aduc aminte, acum cu nostalgie, ca in anul II de facultate am avut un curs ce se numea „Familia in Europa” sustinut la curs de doamna Maria Voinea iar seminarul de domnisoara Raluca Popescu.

Vreau sa mentionez ca la unul din seminarii nu m-am putut abtine si mi- am sustinut sus si tare in fata colegilor mei (erau si cativa baieti, printre care si Studentul Minune) punctul de vedere referitor la rolul femeii in societate. Ma declar o feminista convinsa si sunt de parere ca femeile si barbatii au aceleasi drepturi intr-o societate democratica. Evident acest lucru nu le-a convenit colegilor mei, insa la sfarsitul seminarului nu o voi uita niciodata de domnisoara Raluca Popescu, care  m-a felicitat pentru faptul ca mi-am sustinut cu tarie punctul de vedere in fata barbatilor si mi-a oferit cu acest prilej mai multa incredere in mine, in fortele proprii.  Vreau sa ii multumesc pe aceasta cale!!!

Si uite asa, oameni buni mi s-a dus in lume vorba despre mine ca as fi „o moldoveanca cu gura mare, dar si cu suflet mare”.  Ma bucur ca in sfarsit am avut ocazia de a lamuri de unde mi se trag mie aceste vorbe si ca sunt partial adevarate. Hahahahaha!!!

In fine, dragilor, vreau sa va atrag atentia pe acesta cale sa aveti grija si sa fiti atenti la oamenii pe care ii aveti langa voi pentru ca uite asa veti ajunge ca mine sa fiti etichitati fara sa doriti!!!!!!!!

Toate cele bune!

Cu drag, Mariana Iurascu!

Posted on 29 Mai 2012, in Uncategorized and tagged , , , . Bookmark the permalink. 4 comentarii.

  1. Mariana, ar trebui sa ai blog! 🙂
    Te-as citi in fiecare zi. Scrii intr-un stil care nu m-a facut sa citesc printre randuri ca sa ajung mai repede la sfarsit, ori, mai rau, sa ma plictisesc citind. Vroiam sa nu se termine asa repede postarea!
    Doza de ironie ”injectata” ici-colo, face tot deliciul! Big Like!

    … iar eu nu zic asta decat foarte, foarte rar! 😀

  1. Pingback: Leapsa sportiva! | De prin viata adunate

  2. Pingback: Sa mai recomandam niste articole … « CEL MAI MINUNAT BLOG!

Lasă un răspuns

