Despre botezuri

Salutare din nou,

Stiti ca nu sunt mare fan al micilor copii. Astazi este totusi 1 iunie, zic sa fac o exceptie. Si tocmai discutam cu cineva pe mess despre botezuri .Mie in general nu-mi plac, dar asta nu ca ar inutile. Pur si simplu inca ma consider copil, la fel si pe cei de varsta mea. In consecinta, consider ca n-ar trebui sa aiba copii atat de timpuriu. M-am tot contrazis cu diversi pe tema asta. Ma rog, eu nu fac decat sa-mi spun parerea, alegerea este a lor si numai a lor.

Astazi insa aflu un lucru ciudat: cica la moda ar fi mai nou botezurile cu ursitoare. Stiti voi, in copilarie vi se spunea ca ursitoarele vin noaptea si traseaza destinul copilului. Bineinteles, ursitoarele cica nu-s singure, ci sunt in numar de 3 (nu ma intrebati de ce). Persoana respectiva, cu care am vorbit, nu are copil (nici nu i-as dori sa aiba in viitorul apropiat la cat de nebun e), dar tocmai a fost prezent la un astfel de botez. Si era si el mirat de aceasta noua moda.

Nu zic nici ca e de bine, nici ca e de rau. E doar o constatare: a aparut o noua moda. De unde vine (prin alte tari nu cred ca exista asa ceva), deci probabil e o reinviere a unei traditii uitate. Ce n-ai face pentru binele copilului tau …

Si da, azi fiind intai iunie, hai sa ne gandim la zane, la ursitoare si la toate povestile copilariei. Eu sunt copil, dar unul mai mare: cred ca voi baga un joc ceva :)) Nu-s chiar copil mic, cred ca am ajuns totusi la liceu :))

Salutari PUERILE tuturor!

Posted on 1 Iunie 2012, in Uncategorized and tagged , , , , , , , , . Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

