Prin civilizatul … targ vitan!

Salutare din nou,

Dupa cum stiti, am o pasiune pentru locurile civilziate. Prin europa am tot fost, nu mi se mai pare nimic interesant p-acolo. Pana si in noul magazin Dragonul Rosu am fost, asa ca as putea zice ca le-am vazut pe toate.

Si totusi , nu fusesem niciodata prin targ. Stiti voi, targul Vitan, unde in timpul saptamanii se vand masini, iar duminica se vand „de toate”.Nu ca n-ar fi masini. Sunt si d-alea, dar nu pentru dansele am mers.

Merg asadar azi cu taicamiu prin celebrul loc. Si am parte de prima surpriza: bilet de intrare! Deci e clar: locul e amenajat si mentinerea CURATENIEI costa. Altfel, de ce ai da bani sa mergi prin targ? Apoi, alta surpriza: primesc un bilet si un banut, pe care-l bagi ca la metrou si intri. Uau, tehnica moderna, E clar ca urma sa intru intr-un loc modern. Si asa a si fost.

Primul lucru care m-a intampinat a fost un miros persistent de mici si manele alese. Asa am aflat ca inca se mai vand CASETE! Caseta 10 lei, Cd-ul 15 lei?! Parca erau mai ieftine totusi. Adica cu vreo 15 lei iei CD-ul din magazin…Sau cine stie, or fi fost cd-uri originale… Oricum, atmosfera misto…

Si merg io in cautare de chilipiruri. Nu gasesc chiar chilipiruri, dar tot am luat ceva. Una bucata sacou (si practic, si racoros, si misto) si una bucata camasa colorata 😀 Legat de camasa, e interesant ca au inceput sa bage camasi Hawaii(inflorate). Am probat una, era doar XL, mica. Am luat pana la urma alta. Cica am facut „afacere”: era 50 de lei camasa si 100 de lei sacoul. Am dat 120 de lei pe ambele. Afaceristul din mine…

Altfel, vazusem o camasa. Pretul ei: 1milion jumate! Nu ma intrebati ce avea: aur n-avea, platina nici atat, nici macar argint. Si tot eu primeam reprosuri: pe ce lume traiesti? Vrei s-o iei gratis? :)) Ca gasesc camasi mai ieftine in mall e cert. Dar nu de aceeasi calitate, bineinteles.

De unde am luat eu camasa cica avea tot felul de camasi „de calitate”. Sacoul luat de mine cica e ANGELO LITRICO, facute in Germania, cu eticheta C&A. Oare asa sa fie?

Altfel, tricouri scumpe: 40-50-70 de lei. Parca ajunsesem in mall?! De ce nu inteleg.

Si aceeasi vesnica problema: haine pentru somalezi. Era un tricou cu Euro 2012, foarte misto. Cer XXL si primesc unul care nu mi-era bun nici acu 10 ani. Era intai si intai PREA SCURT! Adica oricat as slabi tot mi-ar fi mic. De ce e XXL daca e asa scurt(larg parea ca e). Chinezu’ care le-a facut probabil a incurcat etichetele… Apropo de asta, eu am nebunia sa ma uit unde-s facute hainele .Sacoul cica e NEMTESC, iar pe camasa nu scrie nimic. Om vedea cum se comporta „Calitatea olandeza” la spalat!

Altfel, comparativ cu Europa, pare mai mic si nitel mai scump. Dar macar au camasi Hawaii si inflorate, in Europa nu prea sunt. Data viitoare cand merg poate gasesc una mai marfa decat ce luai acu 😀 (nu ma intrebati la ce-mi trebuie, asa sunt eu ).

Salutari CIVILIZATE tuturor!

Posted on 3 Iunie 2012, in Uncategorized and tagged , , , , , , . Bookmark the permalink. 6 comentarii.

  1. pune si tu o poza cu camasa aia hawaii ca vreau sa imi iau si nu am gasit pe nicaieri. mersi anticipat

  2. https://emilstudentulminune.wordpress.com/2011/07/31/jurnal-muntos-2-hawaii-style/

    asta e cea veche. poza cu cea luata azi pun maine 🙂

    Salutari si te mai astept pe blogul meu 🙂

  3. Pai cand mai slabesti mai scade si burta si tricoul nu se mai ia pe burta, deci va veni bine pe tine. Zi, cand ne apucam de slabit??? Eu ma tot chinui dar nu reusesc!:))

  4. si cu asta noua nu ai ? sau sa imi zici si mie 2-3 locuri de unde sa imi iau

  5. Foarte dragut articolul dar ai uitat un amanunt :)) anunturile prin statie care sunt chiar haioase, iar unul este chiar socant canta Andra a lui Maruta pe 17 iunie…

  6. @Emilian: au la New Yorker camasi cu imprimeu tip hawaii, dar prea mici pt mine. Au magazine in Unirea, in afi, in mall sun plazza. Cu camasa noua voi face maine cred poze.

    @Mihai: 100% corect 🙂 Targul are un farmec aparte 🙂

Lasă un răspuns

