Bloguletele de inceput de saptamana …

Salutare din nou,

Cum se face ca rubricutele mele dragi apar seara. Le fac in graba, da asta e.

Daca tot e graba, sa ne grabim zic…

1. Incep cu Cristi Rusu, un blogger nou in bransa. Din acest motiv o sa fiu bland cu el si n-o sa critic atat de dur. Sau poate nu prea am ce critica 🙂
Incep cu desginul si spun ca-mi place la nebunie. Verdele ala fosforescent poate e deranjant pentru unii, dar mie-mi place la nebunie. Tema e foarte bine aleasa, are si alt si negru, dar si culori. Autorul are pagina separata cu detalii despre el, unde are si o poza cu el. Are si un stil placut de a scrie, sper s-o tina tot asa (mai ales la frecventa articolelor). Si are si blogroll, la care pot observa ceva pentru care merita toate laudele: SINGURUL care este scris EXCLUSIV cu majuscule sunt EU! Multumesc frumos 🙂
Acum sa va zic povestea guest-postului scris la mine .Deci saptamana trecuta, cam luni asa, vad eu ca tot primesc like-uri la bloguletul meu. Nu ca n-as scrie articole bune, dar cam multe totusi. Intru sa vad cine e si dau de numitul Cristi (apropo, il cunosc personal 😀 ). Si vorbesc nitel cu el, si pentru ca nu ma duce capul la mai multe, i-am propus sa scrie un articol la mine pe blog. I-am si dat ideea cu Mangalia. A acceptat si m-a rugat sa nu-i zic nevestei, sa fie o surpriza 😀 . Cum la mine regulile sunt reguli, articolul sau fiind primit ultimul, l-am publicat ultimul. Adica la ora 19. Am anuntat-o pe Aura sa „fie pe receptie”, ca va avea o surpriza. Nu a ghicit surpriza 😀 A vazut pe la ora 21 si i-a placut 😀 Si probabil si acest articol va fi o surpriza pentru ea 😀
Sa dam si o recomandare de articol : Bucuresti – o delta in formare. Trist, dar adevarat.

2. Trec mai departe si ajung la blogul Iuliei Grajdieru .Si incep cu o lauda: are o tema foarte misto. Scrisul portocaliu iese in evidenta pe acel fundal. Din pacate insa, autoarea este destul de putin activa, asta desi blogul este din februarie 2009 . Si a strans deja peste 100 de mii de vizualizari. Are alte prioritati, dar e pacat, ca altfel ea scrie bine. Pe vremuri, cand era activa, imi facea reala placere sa intru pe blogul ei.
Si inca o critica: nu vedem nicaieri date despre ea. Eu o cunosc personal, dar restul nu afla nimic intrand pe blogul ei. Trist.
Recomand ultimul articol al ei, cu bancuri . Bancurile sunt bune , la fel cum ar fi si blogul daca s-ar posta pe el macar de 2-3 ori pe saptamana 🙂

3. Continui cu o olteanca (rubrica de review-uri fara olteni ? cam greu pe blogul meu) , Ana – Lavinia pe numele ei. Blogul ei este pe blogspot si arata bine. Aceeasi problema insa a lipsei de timp. Altfel, un blog bun si cu un stil placut. Daca ar fi mai ingrijit si s-ar posta mai des ar putea ajunge departe.
Si la fel ca la Iulia: nu are nimic despre ea. Macar are o poza, e un inceput 🙂
Dau si o recomandare de articol: nuti has left the building.

4. Trec mai departe si ajung la Raluca Pavel .Este un blog literar(99% din articole sunt poezii sau proze), dar este un blog placut. Autoarea este colega cu mine la doctorat(dar ar putea fi caracterizata prin 3 calitati „de baza”: blonda, devianta, moldoveanca 😀 ). Pe bune acum: este la doctorat la sociologie si deja are o carte scrisa. Si urmeaza si a II-a(asta daca nu-s io in urma cu informatiile si deja a scos-o). Nici ea nu scrie foarte des , dar cand o face, scrie bine. Pentru fanii poeziei este un loc/blog ce nu trebuie ratat. Ok, nu are lucruri despre ea , desi are poza. Considera probabil ca se legitimeaza prin poezii. Tema e ok, desi ar merge sa puna un backround static, cand derulezi se vede urat finalul pozei si inceputul celeilalte.
Sa si recomand un articol: Lecţie despre empatie .

5. Si termin cu blogul lui Mell . E clar, nu stiu cine e Mell, habar n-am de ce a fost aleasa aceasta denumire, dar blogul este ok. Este un blog de divertisment si isi atinge scopul. Pacat insa de cititorii care ar dori sa stie al cui este. Poate vom afla candva.
Altfel blogul arata bine si da impresia de profesionism. SI domeniul .ro accentueaza aceasta impresie. Si pentru ca e deja tarziu, trec direct la recomandarea de articol: mama ei de campanie. Da, campania electorala e enervanta, confirm.

NU mai e nimic de adaugat! Salutari BLOGOSFERICE tuturor si urmeaza GUEST-POSTING DAY 😀

Posted on 4 Iunie 2012, in Uncategorized and tagged , , , , . Bookmark the permalink. 1 comentariu.

  1. Mersi pentru analiză. Blogul meu este în mare parte un blog de creaţie şi de aceea cine sunt, de unde vin, ce fac, nu mi se pare relevant. Totuşi, am câteva posturi foarte personale cu poze şi melodii care îmi plac, la eticheta Proiectul IUBIREA http://ana-lavinia.blogspot.ro/search/label/Proiectul%20IUBIRE . Şi la eticheta Me, Myself and I sunt chestii despre mine. În plus, spun din capul locului că mă uit la lucruri încet. Asta spune multeeee:))))

Lasă un răspuns

