Bucuresti blog meet (editia a II-a) – asteptari

Salutare din nou,

Asadar astazi va fi a doua intalnire a noastra, a bloggerilor din Bucuresti. Ma rog, intalnirea va fi in Bucuresti, pentru ca bloggerii sunt de peste tot. Data trecuta un blogger era „in trecere” prin capitala, dar nu ne-am suparat. Bun prilej de intalnire.

Legat de zi, am decis sa ne intalnim alternativ: luna asta in weekend, luna urmatoare in timpul saptamanii. Sa-i impacam pe toti. Luna asta e randul zilei de saptamana.

Acum om vedea cum va iesi. Data trecuta a fost super-misto si am fost 15. Acum se anunta (sper sa se si tina de cuvant) peste numarul de data trecuta. Si chiar ma gandeam: ar fi bine sa fim de fiecare data cu 1 mai mult ca data trecuta. Sa simtim ca progresam!

Ce asteptari am eu? Pai ma astept sa ne simtim la fel de bine ca data trecuta(daca nu mai bine). Sa ne cunoastem mai bine (aici intra in discutie si „nou venitii”, desi sincer, dupa o intalnire nu pot spune ca am cunoscut complet pe nimeni), sa ne distram. Sa ne intoarcem mai veseli decat ne-am dus (fiecare are motivele lui de suparare, eu zic sa le uitam). Si partea cea mai importanta: sa facem sa devina traditie.

Legat de locatie, sunt mai traditionalist din fire: eu mi-as dori sa ramana aceeasi locatie de fiecare data. Prin traditie, bloggerii se vor vedea la pizzeria classic. As vrea sa ramana asa.

Inca o chestie: despre ploaie. Cica va fi iarasi ploaie diseara(sper sa nu, da asa se anunta). Probabil se va spune: bloggerii aduc ploaia 🙂

Si inca ceva: iar sunt nenorocit, narcisist si-mi fac reclama pe seama evenimentului. NU-i asa ca VI SE INTOARCE STOMACUL PE DOS? (cine stie cunoaste 😀 )

Salutari BLOGOSFERICE tuturor!

ps: daca vezi acest mesaj contacteaza-ma urgent! daca nu esti blogger, mai bine stai la locul tau. daca esti blogger si nu stii despre ce e vorba, eu zic sa ma contactezi. poate ai noroc si inca se mai poate face ceva!

Posted on 6 Iunie 2012, in Uncategorized and tagged , , , , , . Bookmark the permalink. 5 comentarii.

  1. Sa bei si pentru mine o bere … nu ca asa n-ai bea destula 😉
    Si multa inspiratie … poate ghiciti spanzuratoarea bloggerului in trecere 🙂 Faceti o intrecere :)) Spor!

  2. Se va spune ca blog-meet-urile aduc ploaia, nu bloggerii!

  3. Daca era mai pe seara veneam si eu. Sau daca era maine. Asa azi am munca pana la 7 seara. Abia la 8 ajung la unirii. Deci de data asta nu ajung… Si-asa am nervi pe tema asta…

  1. Pingback: Bucuresti blog-meet editia II – impresii « CEL MAI MINUNAT BLOG!

Lasă un răspuns

