Bucuresti blog-meet editia II – impresii

Salutare din nou,

A venit vremea impresiilor si a bilanturilor. Nu, nu e sfarsit de an, dar fuse un nou blog-meet. Hai sa vedem ce fu mai important intra-nsul:

1. Fusaram mai multi ca data trecuta. Ceea ce e un semn bun: bloggerii se inmultesc. Habar n-am pe cei cai, poate virtuale. Dar ideea e ca metodele virtuale au efect real.

2. Ne distraram la fel de bine ca data trecuta. Nimeni n-a regretat c-a venit. Poate singurul regret a fost ca m-au vazut pe mine, ceea ce e explicabil. Cica data viitoare s-ar putea s-o puna de un blog-meet fara mine. Totusi, cumva voi afla. Sigur imi va sopti o pasarica locul, ora si data intalnirii (sunteti niste hahalere ca intrebati daca pasarica e bloggerita sau nu! niste zdrente).

3. La final, faza ciudata. Bacsis ramasese putin (vreo 3 lei) la care chelnerita enervata cica sa luam restul. Am intentionat sa-l bag pe gat, dar am zis ca-s baiat finut. L-am lasat acolo. Habar n-am cine n-a dat cat trebuie (sper ca n-am fost io ala, calculul meu arata ca nu, dar cine sa aiba incredere in mine?!).

4. Data viitoare probabil vom schimba locatia. Sa enervam si alti chelneri din alte localuri, gata, de 2 ori aceeasi chelnerita e deja prea mult.

5. Din nou persoanele cu stomacul sensibil n-au putut ajunge. De data asta nici macar n-au anuntat. Am tinut cu totii un moment de reculegere in memoria un astfel de absenti.

6. Andrew Smith cica ii saluta pe toti. Pentru ca am primit mesajul tarziu, dau acum anuntul sau .

7. De data asta Oltenia a fost in minoritate. Cu toate astea, MINORITARII au condus ostilitatile! A draq minoritate galagioasa….

8. Sper ca nu-s singurul care relateaza despre eveniment. Mai propusai catorva, sa vedem cine va scrie …

Si acum partea frumoasa….PARTICIPANTI !

incep cu … MINE (logic ). Si dau si link (la fel de logic). Si nu doar unul…mai dau si un articol (hai ca-i bun, so pe el).

Ceilalti sunt (dau link-uri la articole, ca sa apara ping-back, sa mai fac nitica reclama la ei pe blog…sunt narcisist, nesimtit, gretos….,trebuie sa confirm caracteristicile, nu?):

Giulia

Laura Meleaca

Lucianna

Spanac

Alex

Aura rusu & Cristi Rusu

Diana Bocai

Doru (aici dau link catre…guest-ul meu)

Parintele cu UN NEURON

Cristi Mitroi

Irina Baragoi

Kathy

Victoria  (ea are 3 bloguri, da eu dau doar un singur link, ii ajunge)

Crisego

Despina

Angela

Teo

Flyerboy

Pana sa inchei, sa zic ceva sa primesc ceva injuraturi: niste colege bloggerite se apucasera sa ma picteze. Mie-mi placea. Doar ca blond ce sunt, uitai picturile acolo . Le am in poze, dar atat… Le lasai bacsis de fapt 😀

Apropo de bacsis, cred ca d-aia ne-a injurat chelnerita….nu stia ce valoroase sunt picturile lasate bacsis…. 😀

Mai e ceva de zis? 😀 A, da: JUR SA-MI FAC RECLAMA SI PE SPINAREA URMATOARELOR EVENIMENTE!

Salutari NARCISISTE tuturor!

Posted on 7 Iunie 2012, in Uncategorized and tagged , , , , , , . Bookmark the permalink. 27 comentarii.

  1. Cristi Rusu

    esti de belea :)))))

  2. Fratioare noi am lasat in plus si bacsis asa ca sa nu ma bagi la banuieli, da? Please! 🙂

  3. Nu a fost aceeasi chelnerita. Aia de data trecuta daca tii minte, a fost mult mai amabila. Si mai putin ciufuta! De fapt, daca tin bine minte, nu a fost ciufuta deloc cealalta!

  4. Pen’că-s ţigan şi jidan pe deasupra (bine că nu-s un jidan scoţian), dau cu băţu’ şi eu: mai vrei bacşiş în momentul în care, tu ca şi chelneriţă, vii şi mi te plângi că ai obosit urcând scările- eram la a doua sticlă de bere. Dar probabil asta nu s-a auzit ! I-am zis să-şi schimbe locul de muncă, să meargă undeva unde n-au etaje şi scări!

  5. Aia de data trecuta a fost alta. Foarte amabila, ne-a facut si ea poze si a zambit tot timpul. Asta de aseara a fost o tiganfa jegoasa nenorocita. Cred ca aia a bagat in buzunar bacsisul si apoi a zis sa-ti dea peste nas ca i-ai lasat 2 lei. Serviciile ei au fost sub oricecritica. 2 lui inseamna 2 paini. Enorm pentru vaca aia!

  6. ca sa inteleg si eu… ce dispute au fost cu chelnerita? si da confirm, nu a a fost aceeasi :d

  7. Diana Bocai

    Neuronule, s-a plans de picioare ca sa ii dai bacsis ca a obosit.

  8. Diana Bocai

    Cum sa uiti caricaturile acolo? Propun sa te stearga din blog roll ca pedeapsa:))))))))
    Si inca nu mi-am primit nici o critica in postul tau:))

  9. Da s-a gandit cineva la posibilitatea ca chelnerita sa fi umflat intentionat nota de plata? toata lumea a calculat corect cat a consumat, eu unul nu pot da vina pe nimeni (nici macar pe mine…). Si totusi socoteala nu prea se potrivea…

  10. Nu ai pus poze si asta este o bila neagra. 😛
    Ati fost multi de data asta si ma bucur pentru voi. Mie imi este greu sa ma deplasez la Bucuresti pentru doua ore, desi mi-ar placea.

  11. Sa-ti fie rusine 5 minute si sa citesti mesajul stand in picioare 🙂 Te-am sunat fix la 18:11sa va trasmit un salut blogosferic si oltenesc, dar … n-ai binevoit a raspunde. Rusine obrazului sa-ti fie 🙂 Si-ai mai uitat si desenele ;))))

  12. Diana Bocai

    Trebuia sa ma suni pe mine. Si pe mine m-a lasat sa astept in soare pentru ca nu raspundea la telefon.

  13. Măi îmi faceți poftă rău de tot….. Data aviatoare anunțați din timp! Poate aterizez și eu și mărim minoritatea oltenească!

  14. Pana cand schimbati locatia (mai spre Craiova), ai de la mine o nominalizare, dar si o leapsa post-electorala.

    Te bagi la leapsa sau la un comentariu?

  1. Pingback: Super intalnire cu bloggerii bucuresteni (2) « Diana Bocai

  2. Pingback: Clatite inghesuite :) « Cristi Rusu

  3. Pingback: Pagina nu a fost găsită «

  4. Pingback: Blogmeet in Bucuresti | GoldMidas Blog

  5. Pingback: Geniu stresat sau prost fericit? | Iubesc Viaţa

  6. Pingback: Vineri recomand articole « CEL MAI MINUNAT BLOG!

  7. Pingback: Blog-meet … pentru mine 1, pentru alţii 2!

  8. Pingback: Al doilea miting | Spanac

Lasă un răspuns

