REVENIREA MEA PE YOUTUBE!

Salutare din nou,

Pe youtube debutasem mai demult, din pacate a trebuit sa scot acel clip .Candva voi reveni acolo cantand.

Pana atunci, am revenit pe youtube … razand! Rasul meu poate fi caracterizat drept … blogosferic(eram printre bloggeri, am fost filmat de o bloggerita, a ajuns pe alt blog inainte sa ajunga la mine …). Alte caracterizari ale rasului meu le veti face voi:

Si da, voi reveni cu un alt articol despre intalnire. A fost prea importanta sa o pot acoperi in 2 articole si oricum acum scriu articole mai mici ca alte dati…

Iar maine, in rubrica mea de recomandari de articole, voi da link-urile TUTUROR articolelor scrise despre acest eveniment. Sper sa mai apara cateva intre timp. Pana atunci, mentiune speciala pentru ANDREW, care a scris despre eveniment fara sa fi fost prezent. Altii au fost prezenti si n-au scris nimic (inca mai au timp).

Salutari BLOGOSFERICE tuturor!

Posted on 7 Iunie 2012, in Uncategorized and tagged , , , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink. 1 comentariu.

Lasă un răspuns

