Sunt din ce in ce mai atacat. O poveste cu hateri.

UPDATE: Se mai luasera unii de mine (astora le-am si pierdut link-ul) ca de ce am scris de bine despre PP-DD. Da, sunt reguli nescrise in blogosfera: daca scrii de politica, esti fie portocaliu, fie ROSU-GALBEN. PPDD, PRM, PNG sunt tinte ale misto-ului blogosferei, cum ai putea sa scrii OBIECTIVE despre ele? RUSINE SA-MI FIE!

Salutare din nou,

Bloggerii probabil stiu, nebloggerii nu, dar lor le zic eu: exista o categorie de oameni organisme biologice pluricelulare care se ocupa cu injuratul altora. Le-am zis oameni, am gresit, era sa fac o a doua eroare si sa le zic bloggeri. Nu, nu sunt bloggeri. Sunt orice altceva, dar nu bloggeri.

Iar acum mai nou vad ca sunt la moda blogurile mizerabila. Ma rog, la moda e mult spus. Eu am ajuns tinta unor astfel de blogguri. Si cum totul are o istorie , sa va zic cum sta treaba: fusesem injurat (in vreo 3 randuri) pe un blog (detalii AICI ).Intre timp articolele contra mea de pe acel blog au fost sterse. Acolo a fost o mare eroare de a mea, ca am avut proasta inspiratie sa dau un comentariu. Si de la acel comentariu mi se trage si acum.

Sunt injurat pe baza comentariilor pe care eu nu le-am dat, dar pe care celalalt blog mi le-a pus in carca (si virtual, in gura). Bineinteles ca astfel de bloguri se citesc intre ele. Si ca de obicei, fac marea „eroare” de a le baga in seama (in loc sa le bag in altceva). Am stat astazi si m-am gandit: ce ar trebui sa fac? Sa ma fac ca ploua (serios vorbind: ce bine ar prinde o ploaie pe caldura asta!), sa le dau un comentariu in care sa-mi spun, civilizat, punctul de vedere sau sa scriu un articol despre asta in care-mi expun parerea. Orice as decide, ar fi rau. Daca m-as face ca ploua, ar zice lumea ca e adevarat (ma rog, acest blog nu pare atat de celebru ca celalalt). Daca as da un comentariu as risca, precum in cazul celalalt, sa-mi fie editat comentariul si sa fiu acuzat ca cine stie ce am mai zis. Varianta a III-a implica si ea un risc: ii fac reclama acestui blog. Probabil asta si asteapta si asta isi doresc. Si totusi, as putea sa tac si sa ma fac ca ploua cand ei spun ca as fi zis „«Şi ce dacă am eu mulţi vizitatori? Sug pula pentru vizitatorii ăia!».” . Da, in urma editarii comentariului de catre celalalt blog, asa apare. Nu inseamna ca asa as fi zis. Nu mai reiau argumentatia. E adevarat, acum se extinde si cica as suge-o si pentru link-exchange (bai, daca eu sunt locul 76 si ala e 3.000, de ce sa i-o sug io lui?! eventual sa mi-o suga el mie, pentru ca el e ala avantajat).

Si este prezentata si o poza cu mine (luata de pe blog), unde sunt puse sageti ca la prosti, sa se vada urmele de transpiratie. O fi o rusine pentru un om ca transpira? Si da, sagetile sunt fix ca la prosti, probabil oamenii stiu ce cititori au si ii tratateaza ca atare. Asta inteleg si sunt de acord: asa blog, asa cititori.

Ce nu inteleg insa este cum de acest blog ironizeaza blogul precedent?! „Bă am ajuns, nu ştiu cum pula mea, pe un blog în care nişte tâmpiţi înjură cam orice, majoritatea posturilor fiind fără sens (noroc că sunt doar câteva)”. Pai voi nu faceti la fel?!Sau ce e voie la voi la altii e interzis?

Legat de numarul vizitatorilor mei (mai multi ca la Piticu cica) nu am nimic de zis. Eu fac in continuare ce fac de 4 ani de zile: scriu. Se pare ca oamenilor le place acest lucru. De ce le place nu trebuie sa ma intrebati pe mine. Ei sunt cei care trebuie intrebati.

In blogosfera se spune ca haterii se iau de bloggerii mari. Si ca atitudinea corecta ar fi cea de ignorare. Eu poate-s mai naiv si intreb: de ce sa las atatea mizerii sa se propage in mediul virtual? Daca acum nu raspund, peste cativa ani, cand poate imaginea mea va insemna mai mult decat acum, mi se va spune: IN ANUL 2012 TU AI SPUS CA O SUGI PENTRU VIZITATORII AIA. FIE SI-N GLUMA, ACEASTA ATITUDINE NU CORESPUNDE POLITICII FIRMEI NOASTRE!

Pana una-alta, prefer sa ma iau de toti cei care se iau de mine. Prefer sa le raspund tuturor. Si n-o fac IN DEPLASARE, m-am lecuit de acest lucru. O fac aici pe blog, la mine acasa, unde singurul care are acces sunt eu. Daca pot sa comenteze? Pai pot, atat timp cat o fac civilizat. Nu le cer sa aiba argumente, nu le cer sa fie logici, nu le cer sa fie inteligenti. Unde nu e, nici Dumnezeu nu cere. Le impun doar sa fie civilizati. Daca vor sa injure, s-o faca pe mizeriile lor de bloguri. Pe blogul meu trebuie sa fie civilizati.

Legat de hateri, mai e un articol, ceva mai vechi, caruia nu i-am raspuns. Aici vorbim totusi despre alta divizie: articolul pare argumentat, limbajul e civilizat, comentariile mele au fost ACCEPTATE FARA SA FIE MODIFICATE. Nu, nu apreciez un blog pentru normalitate. Doar o semnalez. Faptul ca eu sunt dat exemplu pentru locul meu in zelist e un lucru bun pentru mine. Uau, sunt dat exemplu motivational! Suna bine!

Legat de mizeria de submarini, alte cateva chestii:

1. Ca orice blog mizerabil, are autori necunoscuti. Ei se iau de mine, de poza mea, dar uita sa spuna cine sunt, sa dea pozele lor. Poate la ei petele de transpiratie sunt mult mai evidente, poate ei arata naspa… Nu conteaza cum arata domne, conteaza ce scriu.
Si da, intr-un fel inteleg de ce nu se semneaza: cum dracu’ te-ai putea legitima cu asemenea blog? Ce firma, fie ea si necunoscuta, te-ar vrea in randurile ei?

2. Vad ca am cativa vizitatori veniti de la ei , dar eu nu vad link-ul pus in acel articol. L-or fi pus si l-au scos. Le-o fi fost teama de avalansa de cititori de la ei catre blogul meu. Si totusi, injuri un blog (si pui si poza) fara sa precizezi exact blogul? Adica un minim de bun simt si „Deontologie” (nu e injuratura, e o chestie total straina voua) spune ca macar acolo un link tot trebuiau sa dea. Bunul simt vine prin educatie, deontologia e un termen pe care-l inveti prin scoala, eventual studii superioare. Acolo lipsesc.

3. Si apropo: daca am atatia vizitatori, de ce as mai avea nevoie de altii ? Oricum , decat cititori ca aia mai bine lipsa…

4. Vad ca au fost analizati de blogatu .Pacat. Aveam pretentia de la blogatu ca incurajeaza bloggerii promitatori, nu leprele. Trist.

5. Vad ca la acest articol s-au primit comentarii fara sa fie modificate. Promitator. Poate ma fac sa le trimit si eu niste comentarii. Desi parca tot mai bine e sa spui ce ai de spus la tine acasa!

Salutari BLOGOSFERICE si PLINE DE VIZITATORI tuturor! (desi ar fi sunat mai bine „salutari MARONII DE PE LOCUL 76 DIN ZELIST!)

Posted on 13 Iunie 2012, in Uncategorized and tagged , , , , , . Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

