Grecia nu vrea sa paraseasca euro. Afara cu rusii.

Update: pun si poza facuta de Andrew :

Salutare din nou,

Aseara am trait o experienta unica pana acum: am vazut ambele meciuri in paralel, pe 2 televizoare. Asta la Andrew, nu la mine acasa. Nu ca n-as avea tv-uri in casa, dar pana acum nu am stat sa mut un televizor, sa ma pot uita in acelasi timp la ambele meciuri. Chiar misto senzatia.

Legat de rezultatul final, recunosc ca m-a surprins. Nu ma asteptam sa nu se califice Rusia, la fel cum n-as fi zis ca va intra Cehia dupa acel 4-1 din primul meci.

Infrangerea Rusiei mi-a amintit de o chestie pe care am auzit-o la o profa mai demult. Vorbind despre Rusia ca tara, aceasta sustinea ca rusii ar fi un popor lenes. Si ne dadea exemplul resurselor naturale pe care le au din belsug, dar pe care refuza sa le munceasca. Ei si-au facut treaba cu puscariasi, fie ca ne referim la prizonierii de razboi la inceput, fie ca ne referim la detinutii politici apoi.

Aceeasi senzatie am avut-o aseara la meciul Rusiei. O echipa ingamfata, cu nenumarate resurse, tehnice de aceasta data, care insa parca refuza sa alerge. O echipa risipitoare, ingamfata, trufasa, cu jucatori foarte talentati precum Kerjakov. Care jucator mi se pare chiar mai nesimtit decat Cristiano Ronaldo… Adica macar Ronaldo a ajuns cumva sus de tot. Rusul a dat-o-n bara la Sevilla, s-a intors cu coada intre picioare la Zenit si acum are fite de mare vedeta.

Legat de greci, ma bucura calificarea lor. O echipa MUNCITOARE, in contrast cu stereotipurile noastre despre greci. Care echipa ar putea infrunta in sferturi … Germania. Nemtii ii scot din zona euro pe greci, dar grecii pot sa-i scoata de la euro pe nemti. Frumos meci.

Polonia a luptat si a murit. Frumos, urat, dar a murit. Ma rog, fotbalistic. As spune ca daca nici cand a organizat nu s-a calificat mai departe, cand s-o faca. Felicitari Cehiei! Mai ales pentru faptul ca n-au abandonat lupta dupa 1-4 cu Rusia! Alte echipe au cazut psihic si n-au mai jucat nimic.

Revenind la Polonia, trebuie mentionata tactica lor referitoare la marirea bazei de selectie: au cautat prin toata Europa jucatori cu ceva origini poloneze, i-au naturalizat si i-au bagat in teren. Oare noi romanii n-am putea aplica aceeasi tactica? Dar despre asta intr-un articol viitor.

Salutari EUROPENE tuturor!

Posted on 17 Iunie 2012, in Uncategorized and tagged , , , , , , , , . Bookmark the permalink. 3 comentarii.

  1. imi cer scuze, arata aiurea poza pe wp. am pus-o cu link, fara s-o dl. dar va faceti o idee despre cum a fost 🙂

  2. Ai de la mine o nominalizare, dar si o leapsa Proust.

    Te bagi la leapsa sau la un comentariu?

Lasă un răspuns

