Review-urile de luni :)

Salutare din nou,

Ca de obicei in intarziere, dar fac ce pot 🙂 Incep cu anuntul ca am redus numarul blogurilor la 3, la fel cum si numarul guest-urilor va fi tot 3 saptamanal 🙂

Sa-i dam drumul deci 🙂

1. Incep cu un blog relativ nou, dar al unei persoane pe care o cunosc. Numele autorului: Morosanu Teodor Marian 🙂 Lasand la o parte culoarea blogului (neagra), blogul nu arata rau , iar modul in care este scris e chiar ok (are multe articole cinefile, si totusi nu se rezuma doar la ele). Iar lucrul care-ti sare imediat in ochi este faptul ca are o aplicatie pentru Iphone dedicata… Eu n-am asa ceva (inca 😛 ). Are si elementele minime pe care le consider necesare, singurul minus la ele fiind mult prea putine informatii despre el. A, si accepta si guest-uri, deci inca o bila alba 🙂
Sa recomand si un articol de la Doru: unul cinefil, daca tot am zis ca-s majoritare.

2. Continui cu o tanara bloggerita, care este in aceste momente in febra bacului : Catalina Platon .Observ cu drag un blogroll mare (da, am boala pe absenta blogroll-ului sau pe unul minuscul) si un blog simpatic. Si observ cu la fel de mult drag si ceva narcisism. Da, nitel narcisism nu strica 🙂
Si are si niste pagini foarte misto, in frunte cu acele 101 lucruri de facut(de fapt sunt doar 39, dar se va completa lista cat de curand). A, si inca un aspect de reliefat: titlul „Flori de cires si Coca-Cola”. Pentru Catalina s-a inventat Coca-Cola cherry 😀
Sa fac si o recomandare : un articol despre … bac 🙂 Bafta multa si felicitari pentru blog 🙂

3. Ultimul blog de astazi este unul plin de lucruri … Diverse Diversificate .Da, interesanta tema. Si s-ar potrivi si bloguletului meu. Sa va zic totusi cum am dat de acest blog: am constatat cu uimire ca cineva, pentru prima oara de cand scriu aberatii in mediul virtual, a dat REBLOG la un articol d-al meu. Uau, deci un articol d-al meu a meritat asemenea onoare. Multumesc.
Sa vedem acum ce ne ofera acest blog 🙂 Pai cum ii zice titlul, de toate. O tema alba, dar cu ceva culori in partea de sus. Singurul lucru negativ este butonul de OLDER POSTS, pus mult prea jos fata de ultimul articol pus pe prima pagina (asta din cauza chestiilor din coloana din dreapta).
Altfel, un articol misto din folclorul urban. Singurul lucru trist este ca autoarea scrie mult mai rar.

Stiu, iar scrisai in graba review-urile 🙂 Saptamana viitoare promit ca le fac in tihna 🙂

Salutari BLOGOSFERICE tuturor 🙂

Posted on 18 Iunie 2012, in Uncategorized and tagged , , , . Bookmark the permalink. 3 comentarii.

  1. Mulţumesc, mulţumesc 🙂

  2. Multumesc pentru apreciere! 🙂

  3. Din păcate Cola Cherry nu e pe gustul meu 😛

Lasă un răspuns

