Cizme de vara

Salutare din nou,

Inainte de a scrie acest articol, trebuie sa fac 2 precizari, dupa mine importante:

1. Nu am prietena.

2. Consecinta a punctului 1: nu prea ma pricep la moda feminina.

Habar n-am ce si cum se potriveste. Exista niste reguli de baza ale modei, dar mai mult decat atat nu prea ma pricep. Nu ca m-as pricepe la moda masculina. Cum ar zice unii: daca te-ai pricepe poate ai pune si in aplicare cate ceva. Ok, nu ma pricep si pace, ce pot sa fac?

Pot insa sa observ si eu si sa-mi dau cu parerea. Sa zic asta-mi place, asta nu-mi place. Asta e interesant, asta e dragut, asta e frumos, iar asta e oribil. Ma rog, nu prea poti sa-i zici unei fete ca ii sta oribil in ceva, decat daca esti ori prea curajos ori chiar te doare undeva de consecinte. Care tot curaj inseamna.

Si ce observ eu vara asta? Ca sunt la moda un anume articol: cizme de vara .La moda insemnand ca vad magazine pline de asa ceva (din pacate nu exista magazine de incaltaminte separate pentru barbati si pentru femei, asa ca trebuie sa intru intr-un ditamai magazin de incaltaminte, unde 80% din suprafata e ocupata de incaltamintea de dama, iar intr-un coltisor acolo, departe de vitrina logic, se afla cateva modele barbatesti), vad persoane pe strada purtand asa ceva, vad reclame la asa ceva. Initial ma intrebam la ce-or fi bune asa ceva ? Si cat de confortabile or fi. Adica vara eu mor de cald, imi vine sa ma dezbrac complet. Cum de fetele pot purta asa ceva? Ma gandeam ca e totusi incomod . Ma rog, sunt barbat, imi pun prea multe intrebari. Mai bine sa observ partea importanta: sunt destul de estetice. Pe mine ca barbat asta ma intereseaza: cum arata. Si da, piciorul unei femei parca arata mai bine in asa ceva decat in sandale. Asta e parerea mea, nu inseamna ca asa si e.

In marea categorie de cizme de vara intra si categoria de cizme perforate , destul de intalnita.

Ma rog, nu am facut un studiu, habar cate poarta si cate nu. Cert este ca pentru a purta cizme iti cam trebuie niste picioare frumoase. Ele vin bine si arata bine daca si picioarele bagate-n ele arata bine.

Altfel, recunosc: habar n-am cat de greu sunt de gasit. Unii zic ca umbla cu gagicile lor zile-n sir prin magazine pentru ca acestea sa-si gaseasca perechea (de cizme) dorita. Tot ce pot sa fac este sa-i compatimesc …

Cititoarelor de cel mai minunat blog le doresc SPOR LA CAUTAT SI LA PURTAT, iar tuturor cititorilor, fara discriminare de sex, salutari RACOROASE de vara!

Posted on 21 Iunie 2012, in Uncategorized and tagged , , , , , , . Bookmark the permalink. 4 comentarii.

  1. Cizma Vasile

    Te ai gandit vreodata ca daca ti-ai cumpara si tu o pereche de cizme de vara , poate ai avea o prietena si cu timpul consesecinta punctului 1 ar fi ca ai invata poate si ceva despre moda …poate chiar atunci cand iti cumperi cizmele …(moda feminina)

  1. Pingback: Cum să fii un mâncător de savarine anonim | Submar.in

  2. Pingback: Cel mai mâncător de savarine anonim | Submar.in

  3. Pingback: Cică ”se poartă!”

Lasă un răspuns

