Sa mai recomand niste articole …

Salutare din nou,

Fara alte comentarii, intru direct in paine si recomand DECAT 10 articole :

1. Incep cu Loredana Costina, care face apel la … argumente. In agitatia pro si contra Nastase ea cere argumente si calm. E oare posibil?

2. Alex Pirlogea are pofta de barfa .De fapt n-are, doar critica aceasta pofta a altora.

3. Dienuta intalneste doar oameni cretini .

4. Spanac e dezamagit de traficul blogului sau. Il ajut eu nitel cu aceasta recomandare 🙂

5. Andrei Terecoasa scrie despre bac. Proba de romana pare sa-i dea batai de cap. Ii urez succes 🙂

6. Cristi Milla ne arata iarasi niste sculpturi in penene (lubenita). In general nu-s fan al articolelor exclusiv fotografice, dar cum lubenita e fructul meu preferat am zis sa fac o exceptie.

7. Grapefruits reinvata sa locuiasca cu parintii. Altii s-au saturat deja de asta 🙂

8. Aura ne arata o puscarie care arata al dracului de frumos. Articolul este scris inainte sa inceapa nebunia cu Adrian Nastase. Altfel am fi acuzat-o ca face misto de bietul om.

9. CineMagazin scrie despre Dictatorul, una dintre cele mai bune comedii vazute anul asta. Il recomand si eu cu caldura.

10. Inchei cu Flyerboy, care deplange plecarea Burger King din tara noastra. Si mie-mi pare rau de ei, nu doar pentru ca-mi placeau produsele lor, ci si pentru ca deja au inceput sa creasca preturile la concurenta (la MC tendinta e clara de peste o luna). Astept inlocuitorul regelui …

Sa vedem cum stam cu guest-urile acum :

1. Cel mai bun guest scris la mine pe blog saptamana asta este al Anei, scris ca reactie la un articol de-al meu. Interesanta poveste de viata 🙂

2. Cel mai bun articol scris de mine in deplasare este cel despre blogosferele locale. Chiar ma tenteaza sa pun in aplicare ideea pe orasul Slatina.

Iar cel mai bun articol scris de mine pe blogul meu il consider a fi cel despre plagiat. A si fost dat ca reblog , desi alte comentarii n-a starnit (probabil oamenii nu au stiut ce sa aleaga intre a ma contrazice si a se situa de partea HOTILOR; prima varianta este de evitat, in general daca te situezi pe pozitii total contrare cu autorul blogului, din respect pentru acesta, treci mai departe, iar a II-a situatie nu da bine la imagine). Totusi, a strans 4 like-uri. Este de semnalat.

Salutari BLOGOSFERICE tuturor!

Posted on 22 Iunie 2012, in Uncategorized and tagged , , , , . Bookmark the permalink. 6 comentarii.

  1. Multumesc pentru recomandare!!!!! Pup!

  2. In sfarsit un film care ti-a placut! :))

  3. Sunt multe filme care mi-au placut. Hai sa-ti enumar 5 de anul asta:

    – Doamna de fier
    – American Reunion
    – Ultimul corupt din ROmania
    – Undeva la Palilula (sa dau si 2 romanesti, nu)
    – Madagascar 3 3d!

    Si sunt mult mai multe 🙂

    La unele, precum avengers, desi nu m-au incantat, macar mi-au atins asteptarile. Nu aveam asteptari foarte mari, a fost exact cum ma gandeam ca va fi…. 🙂

  4. Multumesc, o sa citesc si eu ce spune Loredana

  1. Pingback: Recomandarile zilei: linkuri recomandate | Blogatu

Lasă un răspuns

