Hai la blog-camp :)

Salutare din nou,

Incep sa-mi placa intalnirile blogosferice. Fie ca vorbim de Social Media Summit, fie ca vorbim de Ro-Blog-Fest ori de diversele blog-meet-uri, la toate mi-a facut placere sa merg. Ca sa nu zic ca la blog-meet-uri m-am bagat la organizare.

Acum vad ca este un blog-camp, o chestie altfel foarte misto. Pacat insa ca e prea scumpa. Pentru mine. Nu ca n-ar merita acei bani. Dimpotriva. Doar ca atunci cand nu-i ai…

Asadar, de ce mi-as dori si de ce ar trebui sa fiu acolo?

1. Am ceva experienta in blogareala, chiar daca nu in aranjat bloguri, facut teme, chestii tehnice. Imi place sa scriu si cu asta ma ocup.

2. Am ajuns destul de sus in zelist, indiferent cat de criticat ori criticabil ar fi acest clasament.

3. Sunt in categoria „bloggeri-paraziti”, adica fara surse de venit. Deci n-am de unde sa-mi platesc cazarea.

4. Sunt totusi tanar si nelinistit :))

5. Incep sa fiu luat in vizorul haterilor (ultimul exemplu), ceea ce este o dovada ca incep sa devin important, nu?

6. Sunt oltean.

Am dat destule motive? Nu cred. Revin cu un alt articol pe tema asta 🙂

Salutari BLOGOSFERICE tuturor!

Posted on 23 Iunie 2012, in Uncategorized and tagged , , , , . Bookmark the permalink. 2 comentarii.

  1. Dar nu am inteles ce este de fapt acel blog-camp.

  2. Cat ai fost studenta ai fost vreodata la „Scoli de vara”? E ceva de genul. Vin unii bloggeri sa tina diverse pledoarii etc 🙂

Lasă un răspuns

