Moda feminina … de vara

Salutare din nou,

Nu e prima oara cand scriu despre moda feminina. Nu stiu cat de indicat este, eu sunt in fond baiat, dar dreptul la opinie nu mi-l poate lua nimeni.

Daca data trecuta am vorbit de chestiile in care sa-ti bagi picioarele, la propriu, de data asta voi vorbi de chestiile in care te bagi cu totul. Tu ca fata. Mie ca baiat imi revine datoria de a ma uita si de a admira/critica alegerile facute.

Asadar, ce ar trebui sa poarte fetele vara? Sa vedem ce optiuni au:

1. Pantaloni lungi, in frunte cu „masculinii” blugi. Unii zic ca arata foarte misto, ca scot in evidenta formele. Se facuse si o manea pe tema asta (In blugi esti adevarata). Nu prea sunt de acord, nu ca as avea ceva cu fetele care poarta blugi, dar nu-mi place ce vad…

2. Pantaloni scurti/trei sferturi (oricum la fete nu-mi dau seama exact daca o pereche de pantaloni 3 sferturi nu e de fapt o pereche de pantaloni lungi care au ramas mici). E aceeasi discutie ca mai sus, doar ca dau un aspect ne-ingrijit. Ma rog, conteaza si restul, dar ma refer strict la pantaloni.

3. Fuste ori rochii .Nu intamplator le pun impreuna. Sa va zic acum si de ce.
Pe vremuri, cand eram mic de tot (inainte sa merg la scoala sau in primara) nu faceam distinctia intre fusta si rochie. Pana intr-o zi cand mi s-a explicat foarte simplu ca per total, ca dimensiuni, rochia e mai lunga decat fusta. Ca rochia acopera tot corpul, fusta e de la brau in jos. La un moment dat intr-un film vad eu o tipa cu rochia fff scurta si apoi una cu fusta foarte lunga (pana-n pamant). Si constat eu, cu mintea mea de copil, ca am fost mintit, ca per total fusta aia era mai lunga decat rochia aia mini.
Au trecut anii, acum stiu care e diferenta. Desi ca sa fiu sincer, exista situatii cand nu prea-ti dai seama pentru ca pot fi costume fusta+bluza care arata fix la fel, si nu-ti dai seama foarte bine unde se termina si unde incepe celalalt accesoriu. De asemenea, exista rochii in culori diferite, la care se pun curele pe mijloc, incat ai impresia ca acele curele separa cele 2 accesorii.

Acu’, baiat fiind, nu stiu daca exista vreo diferenta intre rochii normale si rochii de vara ?Probabil materialul. Ori culorile. Habar n-am.

Oricum, ca baiat nu am preferinte. Daca se vede indeajuns de mult, fata se poate imbraca cu orice. A, ca urasc fustele pana-n pamant e altceva. Imi seamana a calugarite si mi se par dezgustatoare. O rochie lunga e dovada de eleganta. O fusta lunga e dovada de prost gust presarat cu nitel pudism.

Legat de preferintele fetelor, sunt fete care prefera sa se imbrace in blugi/pantaloni si le vezi doar in asa ceva, in timp ce altele declara ca urasc pantalonii. Unele chiar mi-au recunoscut ca nu au purtat niciodata … blugi. Nu stiu care este explicatia …

Ultima chestie legata de asta: stiu ca-mi povestea o colega ca a stat in apartament cu o religioasa fanatica. Aia avea altar in casa, tot tacamul. Si intr-o zi ii taie colegei mele blugii, ca cica nu ar fi feminini. Cu foarfeca, frumos. Asta turbase… Nu am avut replica la asta, nici macar sa rad n-am putut …

Fara alte comentarii , inchei acest articol cu vesnicele salutari MINUNATE tuturor!

Posted on 24 Iunie 2012, in Uncategorized and tagged , , , , , , . Bookmark the permalink. 2 comentarii.

Lasă un răspuns

