Sa ne amintim … duminica!

Salutare din nou,

Astazi readuc in discutie problema statusurilor. Si o readuc in discutie la aceasta rubrica. Asadar, pe 24 februarie 2009 postam pentru prima oara 10 statusuri vazute in lista. Dar ce statusuri! Cel cu „PREOCUPARI LICENTIOASE” mi-a ramas si acum in minte. Ala cu Catrina si Moromete este iarasi monumental…

Am tot continuat sa pun statusuri. La un moment dat ajunsesem sa pun o lista pe luna (De cate… 100). Acum am renuntat (momentan) la idee. De ce? Totul s-ar traduce simplu: NICI STATUSURILE NU MAI SUNT CE-AU FOST! Si sa va zic de ce…:

1. Initial erau statusuri de mess. Pur si simplu ce pune lumea acolo la status.

2. Treptat, messul a pierdut prim planul. Oamenii nu mai intra ori intra rar si invizibili. Ori chiar daca intra online, nu isi mai pun status. De ce? E inutil.

3. Deci a trebuit sa apelez la „inlocuitori”: facebook, twitter. Dar aici statusurile inseamna altceva. Nu mai pui o fraza din aia la status, cum e PREOCUPARI LICENTIOASE. Pui bancuri, pui altceva. E altceva….
O perioada am luat din toate partile. Deja statusurile nu mai erau ce-au fost.

Am deja ca PAGINI 2 liste de statusuri. Urma(urmeaza) si a III-a. Ma gandesc sa le pun toate, 2009-2010-2011, pe aceeasi pagina.

Ce urmeaza? Habar n-am. Inca ma gandesc daca sa mai pun statusuri ori daca e de ajuns. Oricum, respectand principiul NU-MI RENEG TRECUTUL voi pastra pagina/paginile de statusuri. Candva erau referinta pentru acest blog.

Salutari BLOGOSFERICE tuturor 🙂

Posted on 24 Iunie 2012, in Uncategorized and tagged , , , , , . Bookmark the permalink. 1 comentariu.

  1. Sa stii ca nu m-am gandit la chestia asta cu statusurile
    Acum ca pui problema..asa e, i dreptate
    s-a modificat mult notiuna de pe vremea noastra
    Hmm..interesant

    –Cu drag, Felicia

Lasă un răspuns

