Misoginisme …

Barbatii porci si misogini au inventat urmatorul banc:

In ciuda vechiului proverb „Nu luati problemele cu voi in pat”, multi barbati inca continua sa doarma cu sotiile lor.

Femeile, ca sa-i contreze, au inventat:

Totusi, sunt o femeie adevarata. Am iesit sa iau lapte si mi-am cumparat pantofi!

Suparate, feministele au inventat alt banc:

Sotul si sotia, ajunsi la onorabila varsta de 60 de ani, sarbatoresc impreuna aniversarea a 35 de ani de la casatorie intr-un mic restaurant romantic – flori, muzica, gingasii. La un moment dat, in fata lor apare o Zana fermecata si le zice:
– Pentru ca v-ati iubit atat de mult in viata asta si nu v-at inselat niciodata, eu am sa va indeplinesc fiecaruia cate o dorinta. Poftim, astept dorintele voastre.
Sotia:
– Eu imi doresc 2 bilete pe un vas de croaziera ca sa calatoresc impreuna cu sotul meu in jurul lumii!
Pac si Zana i-a daruit 2 bilete.
Sotul:
– Draga mea, stii, imi pare rau, te-am iubit toata viata, dar eu totusi, imi doresc o femeie mai tanara cu 30 de ani decat mine!
Sotia a ramas socata si Zana la fel, dar dorinta este dorinta – trebuie indeplinita!
PAC si Zana la transformat intr-un mos de 90 de ani!
Morala: Dragi barbati – tineti minte, si Zana tot femeie este!

Barbatii, de ciuda, au mai baut o bere 🙂

 

 

Salutari MASCULINE tuturor 🙂

Posted on 25 Iunie 2012, in Uncategorized and tagged , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink. 2 comentarii.

  1. ultimul banc a fost bun =))

  2. Pana mai bei o bere de nezac, ai de la mine o nominalizare, dar si o leapsa … de vizitat.

    Te bagi la leapsa sau la un comentariu?

Lasă un răspuns

