Tricoul il face pe blogger?

Salutare din nou,

Am tot vrut sa scriu un articol despre pasiunea mea pentru haine (nu pentru cele elegante) si de fiecare data am amanat. Aveam nevoie de un impuls. Care a venit, iata, printr-o campanie Blogalinitiative. Asadar, cica sunt pus sa scriu despre al meu tricou preferat .

Intai sa va dau poze cu dansul:

Si din fata (poza asta a doua e facuta in Frankfurt):

Acum sa va zic cum sta treaba cu hainele. De la un timp (sa zicem cativa ani, dar nu multi, vreo 3-4, maxim 5) am inceput sa devin pasionat de haine. Cand zic pasionat inseamna sa am mentalitatea aia de pitipoanca IMI IAU ASTA CA-MI PLACE, NU CA MI-E UTIL. Iar marile mele pasiuni sunt tricourile si camasile (maneca scurta, maneca lunga, nu conteaza). Am ajuns sa fiu obsedat de asta. E clar ca atunci cand merg intr-un loc mai cumpar cate ceva. Nu e obligatoriu, dar daca gasesc, de ce nu? De ce am zis 4-5 ani? Pai pana atunci hainele erau doar „ca sa fie”. Imi luam ceva nou cand „Aveam nevoie” si atunci ma lasam in gusturile parintilor. Astfel, garderoba era plina de haine gri, haine albastre (nu d-asta de vedeti, d-ala sters de tot, sa nu care cumva sa iasa in evidenta). Negrul e de doliu, albul se murdareste repede. Crem merge, e bun. Roz? TU, BAIAT, ROZ? Mov culoare de curve, feminina, orice, numai pentru tine nu.

Curand a mai venit un rand de haine: cele primite cadou. Daca lumea vede ca-mi plac, de ce nu? Iar atunci cand primesti cadou, primesti chestii PERSONALIZATE. NU primesti, sau primesti rar, un tricou alb complet. Trebuie sa aiba ceva, sa fie special.

Acest tricou a fost personalizat si e facut special pentru mine. PhD inseamna doctor/doctorand, nu inseamna nicidecum Pizza Hut Delievery (cum cred unii).

Despre cadouri am mai scris, nu reiau discutia. Mentionez doar ca tricourile sunt unul din cadourile mele preferate. Iar mai nou cand e frig port tricou pe sub camasa, deci sunt cam accesoriul care-l port si iarna si vara. Din acest punct de vedere, la mine iarna chiar e ca vara.

Legat de discutia cu tricourile(imbracamintea), uit cu uimire la unii prieteni d-ai mei. Unii considera ca hainele sunt „ca sa fie”, ca n-ar trebui sa iasa cu nimic in evidenta, iar altora le cumpara parintii hainele. Eu unul nu m-as increde in gusturile parintilor pentru nimic in lume. Haina il face om, daca eu vin imbracat in camasa hawaii sau intr-un costum negru cu camasa alba e o diferenta nu? Diferenta de personalitate as zice eu. Iar combinatia de ROBA HAWAII-ANA te poate face unic. Parca se merita sa dai niste bani in plus pentru niste haine care sa te reprezinte , nu?

O sa revin cu o continuare a acestui articol, in care voi zice povestea acestui tricou. Ar fi un articol prea lung daca as scrie si asta in acest articol 🙂

Pana atunci, salutari BLOGOSFERICE si PERSONALIZATE tuturor!

Posted on 25 Iunie 2012, in Uncategorized and tagged , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink. 3 comentarii.

  1. tare tricou’:)) si eu as vr sa imi fac unu misto asa….sa scrie crisego’s blog pe piept:) iar pe spate, sus langa gat, sa scrie un simplu om:):D

  1. Pingback: Castigatorii campaniei "Tricoul il face pe blogger!" | Blogatu

Lasă un răspuns

