Guest-post – Bravii cavaleri ai Ordinului Pixului si Cerberus.

Numele imi este scris in buletin, inseamna ca asa ma cheama daca ma raportez la niste acte…bun, ma cheama Vlad-Alexandru pe numele meu mic, Sarlau fiind numele de familie. Niciodata nu am fost un elev / student model, mereu m-am ferit de scoala si mereu am dat peste ea din plin…deh. Si acum imi aduc aminte de momentele terifiante la anumite materii cand profesoara ne asculta iar noi, cei mai putin pregatiti ne ascundeam cat de bine puteam in spatele colegului din fata si repetam in gand :” Nu Vlad, nu Vlad, nu Vlad…Pfffff…naspa, inca un 4 la matematica”. Anii au trecut, conturile au fost reglate cu toate materiile problematice si a venit vremea facultatii. Am “intrat” la propriu, caci nu exista examen de admitere la acea facultate (privata), facultate in care studiem domeniul juridic..zic studiem ca sunt coleg de suferinta cu proprietarul blogului pe care imi insir ideile mele, bune sau rele. Totul bun si frumos pana aici, am interactionat cu toata lumea din toate categoriile si etniile ce se afla pe pamantul romanesc, oameni si oameni: buni, mai putin buni, frumosi, urati, rockeri, manelisti, clubberi, romani, tigani etc, facultatea si orice mediu social restrans fiind un esantion la ceea ce se gaseste intr-un mediu social mai larg.

Desi eram in facultate de 3 ani, nu am vorbit niciodata cu Emil si el nu a vorbit cu mine, motive concrete nu am si probabil nici el nu are. Doar ce ne mai salutam pe la examene. Insa acum dragi cititori, vom vedea cum un examen te apropie de colegi. Din anii precedenti auzeam de o materie (o sa o denumesc PC) cu o faima nu prea placuta. Putem sa o asemanam mitologicului caine Cerberus care sta si pazeste portile taramului de dincolo si nu lasa pe nimeni sa iasa, iesirea ta fiind una bazata pe noroc, PCR (pile cunostinte si relatii) sau mici dispositive spionice (lumea nu isi da seama de faptul ca o facultate – oricare ar fi ea – scoate din studenti adevarati spioni, agenti speciali, oameni cu sangele rece, gata sa copieze la anumite examene la orice ora din zi si din noapte, infruntand cu stoicism ochii ageri ai supraveghetorilor, adevarati “bampiri” economici, gata sa suga banii studentilor. Acum ultimul an si eu si Emil am devenit camarazi de pixuri in lupta contra Cerberusului, ne-am luptat cu indarjire pagini si pagini de notiuni si teorii de PC insa in zadar. Pe moment Cerberus ne-a biruit, insa exista o vorba “You have won the battle, but not the war!”.

Pe aceasta cale ii transmit camaradului meu de suferinta sa fie tare in lupta cu PC…daca ne uitam in istorie, vom observa ca pana si glorioasa, educata, pregatita armata romana a fost invinsa. Voi astepta ziua in care Emil va posta triumfator pe blog o victorie bine meritata impotriva Cerberusului.

By the way, voi oamenilor, v-ati gandit vreodata ca atunci cand platiti o amenda luata pe nedrept, o taxa sau un impozit porcos de mare sa  veniti cu un telefon incarcat cu manele, ochelari de soare si un teanc de  bancnote de 1 Leu? Atunci cand solistul spune tare din telefon “Fara numar! Fara numar! Fara numar!” tu sa arunci cu banii de 1 leu in casierie? Eu inca ma gandesc sa fac acest lucru!. Nastrusnica idee. Parol!

Disclaimer: acest post este un pamflet, si trebuie tratat…cum vreti voi!

Posted on 26 Iunie 2012, in Uncategorized and tagged , , , , , , . Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

