Guest-post – Marti 13x 2

Da, dacă tot e marți, și sunt 2 ceasuri rele și de 2 ori 13, Andrew‘s back. De fapt, n-am fost plecat nicăieri, dar narcisistul de Emil a vrut să scrie doar el.. că cică e blogul lui…

Mă rog, recunosc, în ultima perioadă de abia am avut timp să mai scriu la mine…

Dar acum, am revenit cu o nouă postare pe Cel mai Minunat Blog (Emile, trebuie să găsești și tu un nume mai scurt). Nu va fi guest-post pentru că eu nu sunt invitat, eu sunt tot timpul aici, sunt co-autor. Și totodată verific articolele lui Emil.

Dar să revenim la oile noastre articolul nostru.

Azi e marți 26. Deci e de 2 ori mai ghinionistă ca marți 13. Și fiindcă e marți sunt și 3 ceasuri rele. Ce poate fi mai rău? A, da.. să mergi în această zi pe stradă cu o oglindă în mână, să treci  pe sub o scară, iar atunci să-ți treacă prin față o pisică neagră de care să te sperii și să scapi oglinda, care bineînțeles că se va sparge. Cred că de abia așa poți atinge ghinionul maxim. Dacă mai aveți ceva de adăugat, vă rog să faceți asta în secțiunea de comentarii, chiar sunt curios să aflu și eu.

Sunt curios pentru că eu nu cred în superstiții. Crede Emil și pentru mine. Pe mine doar mă amuză toată partea asta cu toate superstițiile, care de fapt, îți atrag ele ghinioanele. Și aici nu mă refer în sensul religios gen: „dacă crezi în altceva decât în Biblie or să ți se întâmple lucruri rele”. Aceea este o inepție cel puțin la fel de mare ca cea cu superstițiile. În primul rând că, tu crezând în poveștile religioase îți vei atrage acele ghinioane doar pentru că îți autosugerezi că așa se va întâmpla, doar pentru că ai citit acolo, în acel text de 2000 ani.  Dacă ești arab, sau ateu și nu crezi în scrierile sfinte, lucrurile rele nu ți se vor întâmpla.

Aici e partea în care lumea o să sară să arunce cu pietre în mine că scriu lucruri antireligioase și că instig la antireligie. NU. Din punctul meu de vedere, fiecare om are DREPTUL să creadă în ce vrea. Recunosc, sunt surprins că unii oameni, chiar după ce au atins o anumită vârstă și au ceva cultură generală și au cam văzut cam cum sunt lucrurile în viață, încă mai cred în Moș Crăciun deități. Dar fiecare om trebuie să-și exercite acest drept fără a încerca să impună altora credințele lui. Și, mă rog, ideal ar fi, ca toți să fim egali în fața legii, dar se pare că locașurile de cult sunt scutite de impozite. Sunt scutite de impozite, primesc bani de la stat dar și de la enoriași. Și mai au și ajutor de la divinitate. Păi și cum rămâne cu vorba aceea că banu-i ochiul dracului?

Cred că d-aici s-a ajuns la a spune că arabii sunt al dracu de bogați, nu? Ei nu cred în superstiții, nu cred că banul e ochiul dracului.. și o duc bine. Fac ce vor ei. Până vin americanii, cu credința lor și încearcă să le-o impună. (mă refer la credința politică democratică). Seamană totuși cu vechile cruciade.

Religiile, superstițiile și sistemul monetar au fost inventate pentru a diferenția populația. Există cei care au creat aceste povești și care exploatează naivitatea celorlalți și există…. restul. Cam același lucru se face cu copiii, când sunt mici și li se spune povestea cu Moș Crăciun: nu ești cuminte, nu vine moșul. Când cei mici cresc și realizează că au fost păcăliți, nu mai ține faza. La nivel global, aceste 3 vise încă mai rezistă.

Dacă nu ești credincios, atunci sigur ești superstițios. Dacă nu ești nici superstițios, tot nu scapi de sistemul monetar.

Vreau să fac o statistică, să-mi spuneți câți dintre voi sunteți superstițioși, și mâine să-mi spuneți ce ați pățit azi..

Posted on 26 Iunie 2012, in Uncategorized and tagged , , , , , . Bookmark the permalink. 2 comentarii.

  1. Jos cenzura! Cum sa tai partea in care ziceam ca nu e guest-post si sa ii modifici si titlul?

  2. Nu l-am scos, l-am taiat, dar sa poata fi vazut de oameni.

    Iar titlul l-am imbogatit, nu l-am modificat. Am pus „guest-post” in fata. Daca era sa modific, scriam cu totul altceva 🙂

    In rest, articol mult mai bun ca precedentul. Si foarte lung 🙂 Keep it up 🙂

Lasă un răspuns

