Haine ieftine … la reducere

Salutare din nou,

V-am tot zis si am tot scris despre haine. Despre magazine de haine. Magazinele de profil tot se infiinteaza. Ca e bine sau e rau nu se stie. Eu zic ca e bine. Din punctul meu de vedere, cu cat sunt mai multe magazine, cu atat e concurenta mai mare, deci preturile vor scadea. Sau macar nu vor creste.

Si in multitudinea asta de magazine, era normal sa apara si site-uri de reduceri. Adica site-uri ce va vor anunta cand si unde sunt reduceri. Un site de haine ieftine va suna ciudat? Un site unde sa cautati reduceri haine . Un site unde sa intrati si sa vizualizati toate celelalte site-uri. Nu-i asa ca e marfa?

Adica pe bune: sunt zeci de site-uri de profil. Fiecare la fel de serios, fiecare cu reduceri. Cum va puteti decide de unde sa cumparati? Si in fond, doar asa se vor egaliza preturile: nimeni nu-si va permite sa ceara pe o haine 100 de lei, pentru ca in acelasi loc ai vedea ca aceeasi, sa una asemanatoare, se gaseste la 30 de lei. O diferenta intre 30 si 50 nu e asa batatoare la ochi, dar una imensa da.

Ce voi face eu? Imi voi baga repede la bookmakrs noul site si ma voi apuca de cautat. Din pacate (sau din fericire pentru vanzatori) devin maniac cu hainele. Am colectii impresionante. That’s me !

Salutari minunate tuturor 🙂

Posted on 16 Iulie 2012, in Uncategorized and tagged , , , , , , , , . Bookmark the permalink. 2 comentarii.

Lasă un răspuns

