Link exchange simplu … link exchange dublu!

Salutare din nou tuturor,

Pe acest blog scriu mai rar, dar nu a murit complet. Si-s uimit sa constat cat de greu scade ca si statistici. Unii zic ca asta ar fi un semn ca am ales gresit si ca ar fi trebuit sa-l redirectionez catre cel nou. Asa o fi. Alegerea e insa facuta.

Asadar, acest blog n-a murit. Drept pentru care are inca blogroll. SI nu unul micut, ci unul mare (imens ar zice unii). Si cum eu tot inventez categorii, am mai inventat doua: link-exchange SIMPLU si link exchange DUBLU! Ce reprezinta cele 2? Pai :

1. La link-exchange simplu sunt cei care au colaborare doar cu acest blog. Eu le-am scris si i-am rugat sa adauge si blogul nou (sau macar sa-l inlocuiasca) , dar nu mi-au raspuns.

2. In categoria link-exchange dublu sunt cei care au adaugat blogul cel nou. Si aici sunt 2 categorii, puse insa la gramada: si cei care au ambele bloguri in blogroll, dar si cei care doar au inlocuit. Pe ultimii o sa-i scot din acest blogroll dupa o luna. Momentan ii pastrez, asa , ca o fapta buna.

Legat de cei care „nu raspund”, am o dilema: sa-i sterg din blogroll pur si simplu sau sa-i pastrez? Ei nu au incalcat o promisiune, nu m-au sters, dar eu as prefera sa bage blogul nou. Grea „dilema”.

Oricum, daca vreunul din ei (dar si cei de la categoriile celelalte, de umor, jocuri, site-uri etc) citeste acest articol il rog sa ma contacteze. Si sa treaca blogul nou 🙂

Si da, va multumesc tuturor celor care inca cititi acest blog. Dar va rog sa va notati si sa tineti minte noua adresa:

http://emilcalinescu.eu/

Salutari blogosferice tuturor!

Posted on 30 Iulie 2012, in Uncategorized and tagged , , , . Bookmark the permalink. 3 comentarii.

  1. Bine ca m-ai anuntat, ca sa urmaresc exact ziua in care ma vei scoate din blogroll, sa iti raspund cu aceeasi moneda. 😛
    Ma intreb daca nu ar trebui sa o fac de acum.

  2. Ideea e ca te voi scoate din ACEST blogroll si te voi lasa in blogul cel nou, cu care ai link-exchange. E simplu: tu faci link-exchange cu blogul nou, nu? 🙂

    Acu ‘ ai inteles ideea? 🙂

Lasă un răspuns

