Cadouri online

Salutare tuturor,

Astazi voi vorbi din nou despre cadouri. Stiti voi, acele obiecte pe care cica le dati din suflet altcuiva. Si fara sa aveti pretentia sa primiti ceva la schimb. Ma rog, cred ca pentru toata lumea e clar ca lucrurile nu stau deloc asa. Cadourile sunt din ce in ce mai mult o obligatie. Trist, dar adevarat.

Despre cadouri tocmai discutasem acum ceva timp cu un amic. Discutia era legata de investitie. Eu ii spuneam , cu patos, ca intr-un cadou pun suflet. Mai ales daca e vorba de un cadou dat unui prieten. Iar investitia e una financiara, dar si una de timp. Acel amic al meu, pe buna dreptate sau nu, considera ca n-are timp. Ma rog, dupa mine are, dar e alta discutie. El uraste sa mearga din magazin in magazin, uraste sa se chiombeze la un raft pentru ca apoi sa plece cu mana goala… Intr-un cuvant, nu are in sange placerea cumparaturilor. Placere pe care, din pacate, o am eu din ce in ce mai mult.

Partea interesanta este ca acel amic nu este singular. Sunt atatia oameni care n-au timp de umblat dupa cadouri. Sau nu vor sa-si faca. E cam acelasi lucru.

Pentru ei s-a inventat internetul. Si site-urile de profil.

Legat strict de cadouri, este un site, http://www.gourmetgift.ro/ , de unde putem comanda … pungi de cadouri. Ideea mi se pare misto, preturile sunt un pic cam mari. dar asta e de bine, inseamna ca nu oricine va face oricand astfel de cadouri, deci le putem rezerva pentru persoanele si situatiile speciale. Ma rog, pe site scrie Cadouri Craciun, dar mie nu-mi par strict de Craciun. Cred ca pot fi luate lejer la o aniversare, onomastica, nunta ori botez.

Eu am cam terminat. Va las pe voi sa decideti, de la caz la caz, de unde luati cadoul si cat investiti in el. Financiar si nu numai.

Salutari DIN SUFLET tuturor!

Posted on 23 August 2012, in Uncategorized and tagged , , , , , . Bookmark the permalink. 1 comentariu.

Lasă un răspuns

