Curatenie in blogroll

Salutare tuturor,

Acest articol se adreseaza tuturor celor ce se afla in blogroll-ul meu. Tuturor. Si acum anuntul este diferentiat:

1. Rog pe toti cei care au link-exchange doar cu ACEST blog sa adauge noul blog in lista lor. Cum prefera: inlocuindu-l pe acesta sau adaugandu-l. Si rog sa ma anunte dupa ce au facut asta.

2. Cei care au sters ACEST blog si l-au inlocuit cu cel nou vor fi stersi din blogroll. Daca au link-exchange cu EmilCalinescu.Eu , pai cu el sa aiba. Doar cu el. Daca vor sa adauge SI acest blog, nu-i bai, ii voi re-adauga.

3. Cei care au link-exchange cu ambele bloguri sa stea linistiti: vor ramane. Pana cand … ACTA ne va desparti!

4. Voi sterge blogurile si legaturile inutile. O fi el blog vechi si (aproape) abandonat. Dar sa-l mai descarc nitel zic.

5. Cine mai doreste totusi link-exchange cu ACEST blog sa ma anunte. NU refuz pe nimeni.

Cam atat. Salutari MINUNATE (aici sunt minunate…:D ) tuturor!

ps: De ce am asteptat pana acum sa fac aceasta operatiune? Pai am asteptat sa fac page rank pe blogul celalalt, sa nu se supere oamenii ca ei au page rank, iar eu am 0. Acum e fair zic eu.

Posted on 30 August 2012, in Uncategorized and tagged , , , . Bookmark the permalink. 3 comentarii.

  1. Pe acesta nu l-am sters; pe cel nou l-am adaugat. Salutari cu bine, de la Covasna!

  2. Multumesc, te-am mutat in categoria „le dublu”. Mersi frumos.

  3. L-am lăsat şi pe acesta şi l-am adăugat pe cel nou. Îmi cer scuze că nu am făcut-o mai devreme, m-am luat cu altele şi am uitat.

Lasă un răspuns

