ANUNT IMPORTANT PENTRU CITITORII MEI, IN SPECIAL CEI DIN BLOGROLL

Toti cei din blogroll , in special cei din categoria LINK-EXCHANGE SIMPLU sunt rugati sa introduca la ei in blogroll noul meu blog: http://emilcalinescu.eu/ . De asemenea, si ceilalti, care nu l-au adaugat (din restul categoriilor) sunt rugati sa o faca. Sau sa ma contacteze, in cazul in care nu mai doresc LE sa ma anunte, ne stergem reciproc asta e. Mentionez ca pe noul blog am blogroll-ul pe pagina distincta, unii nu doresc asa, nu-i nicio suparare.

De asemenea, acest blog, cat de curand, va fi „depunctat”. E inactiv, am page rank pe celalalt. Va ramane doar ca amintire. Asa ca cine doreste sa ma stearga din blogroll (aviz in special celor care ma au cu ambele bloguri) pot s-o faca linistiti. Rugamintea este sa ma anunte, ca asa e frumos. Si elegant.

In continuare, ca la o leapsa, am sa mentionez cateva persoane care nu mi-au raspuns la mail si care doresc sa-mi raspunda, cumva, daca doresc in continuare aceasta colaborare:

Amy
Alexinho
Basescul
Bejeus
Ceascadevise
Cornel Ilinoi
De la Dima
Dienusa
Diverse diversificate
Dracusor
Gandire logica
Florin Casota
Baron Livia
Marius
Marius Bota
O dadaca bonibon
O viata, un blog
Pagini de viata
Pisica Neagra
Si blondele gandesc
Skore
Sonia
The parody of life
Ti.me
Trebuie sa asculti
Un moment de meditatie
Un strop de culoare
Grapefruits

Mentionez ca sunt situatii diferite: unii au sters de tot blogurile (chiar si blogroll-ul), altii n-au mai postat demult, altii au postat, sunt activi, dar nu au schimbat acest blog. Multora le-am dat mail (as zice ca tuturor, dar poate am sarit pe cineva) si nu mi s-a raspuns. Poate asa imi raspund oamenii.

Si nu-s toti astia. Mai sunt cei din celelalte categorii, care sper sa ma contacteze dupa ce citesc acest articol.

Si inca ceva: daca va place acest blog, va anunt pt a nu stiu cata oara ca mi-am facut unul nou. Ne revedem pe el.

Salutari MINUNATE tuturor!

Posted on 10 Octombrie 2012, in Uncategorized and tagged , . Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

