PROPUNERE!

Propunerea este adresata TUTUROR bloggerilor, indiferent daca SUNT SAU AU FOST in blogroll-ul meu. Asadar, dupa ce am facut curatenie nitel pe homepage-ul acestui blog, va propun:

1. Voi imi adaugati BANNERUL blogului cel nou. Adica inserati intr-un text html, undeva pe prima pagina, bannerul pe care-l vedeti in dreapta pe blogul nou. Nu stiu cum sa-l introduc aici fara sa apara efectiv bannerul (Se putea cumva, dar nu mai stiu).

In schimbul acestui lucru, veti primi urmatoarele lucruri:

2. Un loc in blogroll-ul acestui blog, PE PRIMA PAGINA! Acum am pr 4, retineti!

3. Un loc in blogroll-ul blogului nou , care e pe pagina distincta, pagina care are insa PR 3!

Pot sa-mi ceara asta chiar si cei care deja ma au in blogroll. Eu ii voi sterge, pe acest blog, din pagina distincta si ii voi pune pe prima pagina!

Asadar, cine mai doreste, cine mai pofteste?!

ps: Este la latitudinea voastra daca mai adaugati (sau nu) si acest blog.  Cum doriti .

Posted on 8 Noiembrie 2012, in Uncategorized and tagged , , , , . Bookmark the permalink. 4 comentarii.

  1. imi pui si link si banner
    si eu te pun cu banner pe ambele bloguri

  2. Felicitări pentru rank! M-am mirat că am ajuns şi eu la rank-ul 3. Nu mă aşteptam. Că ai ajuns tu la 4 şi cu celălalt la 3 mi se pare fair şi, să zic, mă aşteptam. Mă bucur că scrii şi pe blogul ăsta. O să-ţi trec şi acest blog în blogroll, pentru că îl înlocuisem.

  3. Si eu am PR 4. De un an. Sa ma anunti daca treci blogul meu in vreun blogroll pe prima pagina.

  4. Si eu am PR 4. Daca o sa adaugi blogul meu pe prima pagina sa ma anunti.

Lasă un răspuns

