Hale de inchiriat aveeeeeem

Salutare tuturor din nou,

Astazi avem de inchiriat hale. Nu fac misto, e pe bune. Bine, nu-s io, e o firma. Despre ea o sa va vorbesc. Am inceput prea brusc? Trageti aer in piept, luati o gura de ceva si fiti atenti. Daca cititi articolul la ora asta, cand il scriu, cel mai bine merge cafeaua.

Asadar, multa lume isi doreste sa vada construite fabrici si uzine. Sa vada construite macar hale unde oamenii sa munceasca. Da domne de munca la oameni. NU neg, e un lucru util, chiar m-as bucura si eu sa se intample asta. Insa exista si altfel de afaceri, la fel de utile societatii. Habar n-am cat de profitabile, dar daca sunt utile si se cer, banuiesc ca nu sunt chiar pe pierdere.

Asadar, daca tu ai vrea sa inchiriezi pentru niste chestii mari care nu-s folosite non-stop, ce ai de ales? Ori suni un prieten cu o curte mai mare, ori le lasi acolo la tine. Eventual se degradeaza. Acum este o solutie moderna: cauti hale comerciale pe google si dai de site-ul unei firme de profil.. Este o solutie sa zicem mai scumpa, dar poate ai chestii importante de depozitat. Eu zic ca e preferabila.

Acum, pe scurt, cateva intrebari:
1. De ce in Radauti si nu si-n alta parte?
2. Cat de buna este o astfel de afacere pe termen lung? Va determina ea cresterea (Din nou) a preturilor terenurilor?
3. Cat de important este sa depozitezi intr-un loc „specializat”?
4. Cat de scump iesi, per total, apeland la astfel de firme?

Eu doar am semnalat. Raspunsurile la aceste intrebari nu le stiu. Dar sunt extrem de curios sa le aflu.

Daca le stiti voi, astept sa-mi dati de veste. Salutari DE INCHIRIAT tuturor!

Posted on 10 Noiembrie 2012, in Uncategorized and tagged , , , , . Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

