Intrebare blog nou

Pe scurt de tot: astept parerea voastra.

Sa va explic acum „pe lung”. Va fi un blog de umor. De minunatii. Bancuri, poze, filmulete, tot ce e funny. Si nitica heitareala. Vreau sa testez nitel terenul. Si acum cele 3 variante:

1. Minunat.ro nu e disponibil. E ocupat de cineva, care redirectioneaza. Deci n-o folosesc. Le-am dat mail, sper sa-mi raspunda. Fara sa va influentez raspunsul, pare varianta cea mai buna. Logic, cea mai buna e cea imposibila.

2. Minunat.eu . Pare la fel de buna. Dar imi tot zic unii sa iau .ro. Si vreau sa vad daca chiar e vreo diferenta.

3. Emilcalinescu.ro . Dar oare este util sa am tot cu emilcalinescu?! Intreb doar…

Daca aveti alta sugestie (de preferat, tot cu minunat, minunatii, etc) , spuneti-o aici.

Salutari TUTUROR!

Posted on 15 Noiembrie 2012, in Uncategorized and tagged , , , , , . Bookmark the permalink. 6 comentarii.

  1. jean.kp

  2. Eu aş fi zis să rămână şi numele tău, care este deja cunoscut, dar poate fi şi doar Minunat.eu, cum zici că ai prefera. Depinde mult ce vrei să scrii pe noul blog.

  1. Pingback: Vinerea recomand articole

  2. Pingback: Viitorul acestui blog « Emil Studentul Minune

Lasă un răspuns

