Sa ne sms-uim nitel

update: Imi cer scuze pentru informatia eronata. Poti trimite, pe zi, 15 sms-uri catre reteaua ORANGE, 5 catre cosmote si 5 catre vodafone. Imi cer scuze pentru eroare 🙂

Salutare din nou,

Vi s-a intamplat probabil de multe sa doriti sa trimiteti macar un sms cuiva, insa nu aveti credit. Sau deja costul suplimentar a depasit suma maxima admisa. Sau, si mai grav: esti in strainatate si ai nevoie totusi de cateva sms-uri. Cauti solutii, te gandesti, insa niciuna nu te satisface. Acum exista o metoda: sms-uri online.

Inregistreaza-te aici si poti trimite sms-uri gratuite catre orice retea. Nu mai stai sa vezi in retea e X ori in ce retea e Y. Site-ul asta imi aminteste de primele mele luni de posesie a unui telefon (in liceu), cand exista site-ul MyX, de unde trimiteam sms-uri. Unele erau gratuite, altele erau pe bani. Dar avantajul era ca le puteam scrie de pe calculator. Mult mai usor decat sa ma chinui de pe tastatura telefonului, cu care atunci nu eram obisnuit.

Cateva mari avantaje ale acestui serviciu:

– ai 3 mesaje gratuite pe zi, dar numarul lor poate creste in functie de cati oameni aduci pe site;
– poti trimite mesaje din si catre strainatate;
– poti afla daca un numar a fost sau nu portat si in ce retea se afla; stiu ca am luat cateva tepe pe faza asta; la cosmote nu am credit si nu am minute nationale, asa ca la un moment dat incerc sa sun pe cineva si nu reuseam…deloc, dau sms, nimic…abia la final m-am prins care e faza;
– poti programa sms-uri…; unele telefoane nu au aceasta functie, cele nesmart slabe sanse s-o aiba; e simplu: e ziua cuiva si vrei sa fii primul care-i trimite sms, deci programezi ca la ora 00 sa trimita sms catre numarul respectivei persoane;
– ai o gramada de sms-uri predefinite; stiu, astea se gasesc si pe alte site-uri, dar e bine sa fie toate la un loc: d-aici dai sms-ul, d-aici te inspiri.

Eu recunosc: am 3 numere de telefon, am deci sms-uri in toate retelele. Nu conteaza numarul lor, sunt prea multe, niciodata nu le termin. Dar pentru cei care au o singura retea acest site reprezinta cu adevarat o valoare.

Salutari MOBILE tuturor!

Posted on 18 Noiembrie 2012, in Uncategorized and tagged , , , , , . Bookmark the permalink. 2 comentarii.

  1. Salut,

    Observ cateva informatii eronate in acest post in legatura cu site-ul AlertSMS.ro.

    Daca sunteti interesat de scrierea unui articol despre acest serviciu oferit gratuit va putem oferi toate informatii de care aveti nevoie.

    Cu respect,
    AlertSMS.ro

  1. Pingback: Un “Străin” în lumea lui “1984″ – Camus şi Orwell faţă în faţă « bibliodevafiliala3

Lasă un răspuns

