Vinerea recomand articole studentesti

Cum am promis, vinerea recomand articole studentesti. Alesele mele de astazi sunt:

1. Chinezu scrie despre experienta sa cu studentii FJSC. Despre asta au mai scris Kathy si Irina (pe ea am recomandat-o si pe celalalt blog, dupa mi-am dat seama ca urma s-o bag aici, asta e, e recomandata de 2 ori… de la mine pt Nasa 😛 ). Astept un articol si de la Horea Badau, dar si de la Lucianna pe aceasta tema.

2. Anca Balaban despre o initiativa din Iasi: workshopurile PRBeta.

3. Un guest-post interesant la blogatu despre o scoala de afaceri .

4. Ce vrei sa te faci cand vei fi mare? Un articol-concurs la Sandra Clipea. Recomand.

5. StudentInCapitala ne recomanda un training online gratuit de la Accenture. Pare interesant.

Momentan atat. Daca mai aveti articole si vreti sa apara aici, dati de veste.

Salutari STUDENTESTI tuturor!

Posted on 30 Noiembrie 2012, in Uncategorized and tagged , , , , . Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

