20 de ani de internet

Salutare tuturor,

Pe scurt: e un eveniment ce se anunta interesant joi. E 13 decembrie, dar asta e. Detalii aveti pe refresh.ro .AICI gaseste lista cu invitatii si cu agenda evenimentului, iar AICI te poti inscrie. Eu m-am inscris aseara.

Cand am vazut evenimentul am avut o singura dilema: ce blog sa reprezint? Pe acesta, pe Emilcalinescu.eu ori pe minunat.eu ? Am trecut pe al II-lea, dar le voi reprezenta pe toate 3 🙂

Salutari STUDENTESTI tuturor si va astept pe toti la eveniment. Apropo, nu e musai sa fii blogger pentru a fi prezent, poti sa te prezinti ca facand parte din orice organizatie 🙂

Posted on 11 Decembrie 2012, in Uncategorized and tagged , , , , , . Bookmark the permalink. 2 comentarii.

  1. Buna seara vin cu rugamintea la d-voastra sa publicati un articol umanitar si sa distribuiti pe facebook despre fetita mea Leontina Nicoleta Calin
    Mai multe detalii le gasiti pe :http://leontinanicoleta.blogspot.ro/
    Astept raspunsul d-voastra la pagina de e-mail leontinavioleta@yahoo.com
    Va multumesc frumos!

Lasă un răspuns

