Recomandari studentesti

Oricum sunt putine, am zis sa le aman o zi. Nici asa nu s-au strans, asa ca recomand ce am:

1. Anca Balaban a fost la o emisiune la tv. Si isi cere scuze pentru o pronuntie gresita. Nu am vazut emisiunea, dar in rest sper ca a fost ok.

2. Lectii de limba romana primite de la diacritica. La cate greseli vad sunt chiar utile.

3. Un articol mai vechi de pe blogul Spada, despre studiile de caz. Stati linistiti: nu si-a pierdut valabilitatea.

4. Pe filme-carti e concurs unde premiul este … o carte. Daca s-ar da un stick de 1 gb, altfel inutil, ar fi tona de comentarii 🙂

5. Rontziki despre VIATA UNUI BARBAT NECUNOSCUT. E o carte care a stat in biblioteca lui vreo 2 ani pana sa fie citita.

6. Joaca-te zilnic cu mintea ta. Bun sfat de la Ministrul Cyber-culturii.

Daca n-am atatea recomandari STUDENTESTI, mergem pe langa. E vacanta, asa ca nitica lectura nu strica 🙂

Salutari STUDENTESTI tuturor 🙂

Posted on 15 Decembrie 2012, in Uncategorized and tagged , , , , . Bookmark the permalink. 1 comentariu.

  1. Pai m-am gandit ca asa e normal. cand gresesc sa recunosc. 😉

Lasă un răspuns

