Recomandare blogosferica: studentii in sesiune!

UPDATE:   Minunatul maraton blogosferic intarzie nitel. Cred ca va incepe joi. Sau astept pana luni. Momentan am 2 articole, am zis ca-l incep cand am 7. Poate nu 7, dar macar 5 sa am. Voi trimiteti articole, ca nu le veti trimite degeaba 🙂 (detalii complete despre campanie AICI )

Cum promiteam, de fiecare data cand voi da de un articol scolaresc si studentesc, il voi recomanda. De data asta este vorba despre un articol de sesiune, ca tot veni sesiunea. Blogul este in general unul studentesc (ideea blogului mi se pare tare), deci probabil voi recomanda destul de mult articole d-aici.

Salutari BLOGOSFERICE tuturor si voi reveni zilele astea cu un articol despre diplome. Si valoarea lor!

Posted on 14 Ianuarie 2013, in Uncategorized and tagged , , , , , . Bookmark the permalink. 1 comentariu.

  1. Echipa Noi Pentru Voi iti multumeste, Emil si te invita la un schimb de link-uri pentru Blogroll . Da-mi de veste !

Lasă un răspuns

