Atelierele Social Media Universitaria – CTP

UPDATE: A scris si Alex Pirlogea !

Salutare tuturor!

Joi a avut loc a II-a editie a Atelierelor Social Media Universitaria. Despre ele am scris pe Emilcalinescu.EU. Aici doar voi evoca materialele scrise in blogosfera despre eveniment. Ordinea este una aleatoare. Asadar, in afara de mine au mai scris: Horea Badau (organizatorul), Irina Bărăgoi,   Andrei Florin , Simona Mocanu , Ciprian StoianAndreea Gabriela . Nu mai scriu nimic, impresiile mele le-am scris deja. Aici am vrut doar sa prezint cititorilor mei studenti impresiile tuturor despre eveniment. Asa cum am promis, voi promova aici toate articolele ce au legatura cu studentia. Felicitari Horea Badau inca o data 🙂

Nu inchei fara sa va reamintesc de marele meu maraton blogosferic, unde deja s-au inscris 15 oameni. Debutul este unul in forta. Toate detaliile le gasiti AICI (articol ce se va actualiza constant). Daca doriti sa participati, astept pe contact@emilcalinescu un articol cu tema CE VA MINUNEAZA.

Salutari STUDENTESTI tuturor 🙂

Posted on 20 Ianuarie 2013, in Uncategorized and tagged , , , , . Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

