Impresii BLOGOSFERICE de la examen

Salutare tuturor,

Privesc cu invidie (trebuie sa recunosc) cum foarte multi studenti de anul 1 si chiar elevi isi scriu pe blog impresiile studentesti. Spun cu invidie pentru ca eu mi-am facut blog abia dupa terminarea facultatii. Citeam aseara ce scria Simona (pe ea o cunosc personal, dar nu este singura) si ma gandeam cum ar fi fost sa pot scrie si eu impresiile mele dupa fiecare examen. Apoi imi aminteam cat de „gura-sparta” sunt si cate probleme mi-as fi cauzat. Unii zic ca n-as fi terminat facultatea… Ma rog, o fi adevarat.

Eu va las, nu inainte insa de a va anunta ca a aparut al III-lea articol din maratonul minunat de guest-posting 🙂

Salutari studentesti tuturor 🙂

Posted on 24 Ianuarie 2013, in Uncategorized and tagged , , , , . Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

