Mobila barbateasca vs mobila de dama

Salutare tuturor,

Ma uitam pe diverse site-uri si bloguri zilele trecute. Si am vazut diverse formulari in legatura cu mobila. Faptul ca vad mobila camera de zi este un lucru firesc. Nu e dormitor, e camera de zi. Aici am inteles.

Insa n-am inteles (si n-o sa inteleg) formularea mobila tineret fete .Formularea e ciudata . Dupa parerea unora este destul de clara. Insa nu si dupa parerea mea.

Si acum sa va zic argumentele mele:

1. Cand vorbim de haine pentru baieti si pentru fete ne referim la model. Fetele poarta modele cu dantela, au nasturii la haina pe partea cealalta (nici asta n-am inteles, da asa e). E clar ca distingem hainele masculine de cele feminine.

2. Cand vorbim de parfum de dama, e clar ca are alt miros. Mai dulceag, mult mai dulceag. La fel: distingem clar parfumul (deodorant sau nu) de dama de cel masculin.

3. Exista discutia vesnica legata de culori. Pe care n-am inteles-o. Rozul ar fi rezervat fetelor. Ca si movul. Faptul ca barbati din ce in ce mai importanti poarta aceste culori e un semn ca aceasta gandire apartine trecutului. Si totusi unii inca sunt convinsi ca un barbat n-ar trebui sa poarte roz.

4. O haina feminina inseamna ca e purtata de o femeie. Un parfum de dama este un parfum cu care se da o femeie. O camera feminina (fie si pentru tinere) ce ar putea sa insemne? Ca acolo au acces doar fete? Adica un baiat ar trebui sa fuga instant d-acolo? Daca e vorba de un cuplu si se muta amandoi ce ar trebui sa se intample? NU stiu, doar intreb.

5. Si ce anume face o camera sa fie feminina? Doar culoarea? 🙂 Serios vorbesc.

Daca e doar strategie de marketing e ok. Mi-a starnit curiozitatea, m-a facut sa scriu acest articol. Eventual s-ar putea sa si cumpar. Oare este doar atat?

Salutari MASCULINE tuturor 🙂

Posted on 24 Ianuarie 2013, in Uncategorized and tagged , , , , , , , . Bookmark the permalink. 1 comentariu.

  1. pe site-ul dat de tine nu apare nicaieri „mobila tineret fete” ci doar „mobila tineret”…si alegi in functie de culori.

Lasă un răspuns

