Dinti la reducere

Salutare din nou,

Stiu ca foarte multi dintre voi asociati cuvantul STUDENTESC cu ceva ieftin. Pentru un student „adevarat”, cel mai bun lucru este automat cel mai ieftin. Cel mai bun telefon este cel mai ieftin dintre ele, la fel cel mai bun tv ori cel mai bun monitor. Uneori acest lucru nu este deloc rau.

Alteori insa lucrurile ieftine nu sunt deloc cele mai bune.

Poate v-am mai spus de exemplul amicei mele care a facut un curs de formatori „la reducere”. Il gasise pe net si zisese ca da lovitura. Nu a invatat nimic din el (dar ABSOLUT nimic), insa a luat diploma. Si ea se temea de ce traininguri ar putea tine colegii ei de la acel curs. Pur si simplu banii erau dati pe o diploma. O amarata de diploma.

Si acum sa va zic ce mai vazui pe site-urile de reduceri: vouchere pentru stomatologie. Primul lucru: aparat dentar la reducere. Uau, asta da. Nu mi-am pus aparat dentar (desi, la dracu’, stiam ca am nevoie) pentru ca am asteptat sa apara pe site-urile de reducere. Si tot pe site-urile de reducere (pe altul) am vazut si implanturi dentare la reducere.

Nu va sfatuiesc sa mergeti acolo. Nu am nimic cu acele clinici, doar ca nu sunt de acord, ca principiu, cu doctorul la reducere. Sanatatea e un domeniu unde nu trebuie sa ne zgarcim.

Site-urile de reduceri sunt utile pentru mancare, pentru localuri. La dentist mergem unde sunt cei mai buni doctori 🙂

Eu va las. Salutari LA REDUCERE tuturor 🙂

Posted on 26 Ianuarie 2013, in Uncategorized and tagged , , , , , . Bookmark the permalink. 2 comentarii.

  1. „La dentist mergem unde sunt cei mai buni doctori ”

    Daca esti destept, in loc sa faci propaganda pro stomatologi care nu fac altceva decat sa se inbogateasca pe urma populatiei care-i tinuta in intuneric si prostita in ultimul hal, mai bine ai face sa informezi populatia ca exista posibilitatea de a le zice adio ptr. totdeauna.

    Te-ai intrebat vreodata de ce stomatologii(dar nu numai) se multumesc sa „reconstruiasca” in loc sa mearga la miezul problemei de a indeparta bacteriile? Intreaga medicina functioneaza pe acelasi sistem ipocrit.

    „die moderne Zahnmedizin ist der größte Betrug der Menschheitsgeschichte.”
    http://www.zahnarztluegen.de/zahnarztl%C3%BCgen-das-buch/

  2. exista totusi si stomatologi dedicati meseriei

Lasă un răspuns

