Microfoane …

Salutare din nou tuturor!

Acest articol este adresat studentilor, desi nu doar ei pot fi vizati. Acest articol poate fi adresat deopotriva angajatilor din multinationale ori chiar oamenilor simpli, fara servici. Articolul este despre ascultare. Stiti voi: salutari tie si ascultatorilor nostri.

Asadar, ce parere aveti despre cei care-si instaleaza un mic microfon spion la ei in birou? Voi ca studenti de exemplu: cum va simtiti cand intrati in biroul decanului (sau al directorului, daca sunteti elevi) si stiti ca in acel birou ar fi microfoane? Cum va simtiti cand stiti ca prin facultate pot fi microfoane? La mine in facultate, la socio, mi se zicea, aparent ca gluma: peretii au urechi, peretii au urechi. Nu eram deloc afectat, daca aveam ceva de spus tot spuneam. Cu toate riscurile. La servici situatia e identica, fie ca e vorba de o multinationala ori o companie de stat. Ma rog, la stat sansele sunt mai mari sa fie microfoane (cica).

Tehhnic habar n-am cum functioneaza microfoanele astea. Am auzit ceva legat de un prelungitor spion , dar detalii exacte nu stiu prea multe. Chiar deloc. Sunt complet atehnic 🙂

Totusi, daca va zic ca mi se pare nitel normal ca in biroul sefului sa fie microfoane (plantate de el) ma credeti? Astept injurii, dar la mine in birou, atat timp cat alti martori n-am, nu e nitel normal ca eu, ca sef, sa-mi iau niste masuri mici de precautie? Ok, cand ma duc la altul la birou ma astept ca si el sa aiba asa ceva. Din acest motiv intalnirile de afaceri au loc in „locuri neutre”. Sa mergi cu aparatura dupa tine e penibil, dar in biroul tau parca nu e asa grav sa ai asa ceva.

Nu dati cu pietre, e doar o opinie personala. Vreau sa stiu acum daca voi, studentii, ati simtit vreodata ca sunt chestii de genul prin facultate (biroul decanului)? Si cum va simtiti stiind aceste lucruri? 🙂

Salutari STUDENTESTI tuturor 🙂

ps: Intrebarile sunt adresate si angajatilor. Eu am public format in principal din studenti, deci din acest motiv ma adresez INTAI SI INTAI lor!

Posted on 28 Ianuarie 2013, in Uncategorized and tagged , , , , , , . Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

