Samsung – numarul 1 in telefonia mobile

O discutie despre tehnologie este inevitabila. Indiferent daca esti sau nu pasionat de tehnologie, o opinie despre tehnologie si despre filmele producatoare tot ai. O experienta directa macar. Nu e un lucru rau, dimpotriva.

In ultima vreme tot mai multi prieteni imi recomanda diverse modele de telefoane Samsung . Legat de aceasta firma, lucrurile sunt interesante atat din punctul de vedere al trecutului, cat si din punctul de vedere al prezentului. Asadar:

  1. Samsung cred ca este firma care a progresat cel mai mult in ultimii ani. Prin anii 90 televizoarele Samsung erau in categoria “populare”, adica ieftine. Nu foarte reusite, dar erau ieftine. Eu sau familia mea nu am avut, dar cunosc persoane care au avut.
  2. Cand au intrat pe piata de telefonie mobila era cam la fel: telefoane ieftine. Nu reuseau ei sa inoveze foarte mult, sa nu zic de design, care nu era stralucit. Era epoca Nokia, Nokia era idealul.
  3. Camerele foto Samsung nu mi-au placut niciodata. Acum noua generatie insa m-a convins, pe mine, gica-contra, de utilitatea si calitatea lor. Fac astea niste pozeee…

Asta fu trecutul. Acum prezentul:

  1. La televizoare Samsungul este lider. Are cele mai bune imagini la televizoare si aduce tot timpul noutati. Samsungul a devenit un vis pentru multi.
  2. La telefoane S3-ul este considerat cel mai bun. Ca si note 2. Nu stiu daca sunt CELE mai bune, dar sunt printre cele mai bune. Stau bine atat ca design, cat si ca functii. Sa nu zic de display.
  3. De tablete uitai. Cam acelasi lucru.
  4. Bonus:  Samsungul este printre putinii producatori MARI de telefonie care produc dual-simuri. Unii spun ca daca ar fi sa-si ia Dual-Sim, doar Samsung si-ar lua. Nokia are dual-urile slabute (arata prea low-cost), iar LG nu straluceste… Ok, eu n-am niciuna dintre aceste marci, dar daca vrei marca, atunci na, Samsung e solutia.
  5. La sisteme de operare e o chestie interesanta. Modelele de varf au Android, insa cel mai bun model cu Windows este tot un … Samsung. Ca sa nu zic de Bada, care este pus pe modele mai ieftine nitel. Am fost uimit sa aflu asta, dar Samsung a crescut in ochii mei pentru acest lucru: nu sunt exclusivisti.
  6. Un singur lucru am de reprosat: preturile. Samsungul a crescut pretul (poate prea mult). Insa asa face orice firma care este numarul 1. Sunt de condamnat, dar nu de dat cu pietre.

Astept acum parerile voastre. Ati avut telefoane Samsung? Spuneti tot. Sau taceti pe veci J

Salutari TEHNOLOGIZATE tuturor J

Posted on 1 Februarie 2013, in Uncategorized and tagged , , , , . Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

