Onlinebijoux – magazin pentru studenti

Salutare tuturor,

Ma gandesc ca majoritatea cititorilor acestui blog sunt studenti. N-or fi ei studenti minune ca mine, dar orisicum. Studentii de obicei n-au bani. Insa si studentii trebuie dea cadouri (damn, cacofoniile astea, imi vine de fiecare data sa spun „sa faCA CAdouri” si incerc pe cat pot sa evit). Ai o gagica si vrei sa-i faci un cadou? Nasol, ca bani nu prea ai.

Eu vin insa cu o solutie. Ca de obicei, una studenteasca! Si anume bijuterii placate cu aur. Sa va explic cum sta treaba cu ele.

Intai si intai, ele sunt de la onlinebijoux, un magazin de bijuterii online cu marfa ieftina si produse pentru toata lumea. Da, inclusiv pentru studenti.

Ideea unei bijuterii placate cu aur mi se pare foarte tare. Nu esti in bani sa-i iei una de 1 mie de lei (sau de euro), insa ai dat pana-ntr-o suta de lei pe o bijuterie. E de calitate, arata bine, ii place printesei… Ce ti-ai putea dori mai mult?

Iar daca vei comanda de la onlinebijoux nu risti sa ramai fara cadou de Sf Valentin. Si nu risti sa iei ceva ce nu-ti place. Pun accentul pe relatia cu clientii.

E adevarat, multa lume are ceva cu aurul. Dar principalul defect invocat de toti este pretul. Solutia mea rezolva aceasta problema. Partial, nu total. Oricum unii vor fi vesnic nemultumiti asa ca na.

Nu mai am nimic de zis. Mi-am incheiat „pledoaria” pentru astazi.

Salutari STUDENTESTI tuturor. Si un 14 februarie cat mai fericit alaturi de persoana draga.

ps:  Pe acest site au si alte chestii in afara de bijuterii. Ceasuri de exemplu. Sunt de calitate buna, am luat unul de la ei si imi place cum merge. I-am luat si tatalui meu unul. Si el e multumit. Puteti incerca 🙂 Nici la ceasuri preturile nu sunt mari.

Posted on 8 Februarie 2013, in Uncategorized and tagged , , , , , . Bookmark the permalink. 3 comentarii.

  1. Mi-am facut o comanda deja de un ceas si de o bratara de argint. Pret total 144 de RON . Ceea ce mi se pare chiar ieftin 🙂

  2. si ieftine, si frumoase. bravo!

  3. Si eu am luat de la ei un ceas. De recomandat

Lasă un răspuns

