Bijuterii de la onlinebijoux

Ma intreba cineva zilele trecute de unde ar putea sa cumpere bijuterii. Tipul este inca student si are si el o gagicuta care cica ar pofti. Nu stiu gusturile ei exacte, dar se spune ca in 90% din cazuri cu aurul mergi la sigur. Mai exista acel 10% din cazuri in care aurul pare kitchos & stuff.

Eu i-am recomandat bijuterii placate cu aur de la OnlineBijoux. I-am recomandat lui, va recomand si voua. Nu e niciun secret: arata bine, nu sunt foarte scumpe si te ajuta sa iesi din impas. Era sa zic din altceva…

Onlinebijoux te ajuta de 14 februarie. Pun accent pe calitate si pe relatia cu clientii, asa ca riscurile de a ramane fara cadou de „Ziua Indragostitilor” sunt aproape 0. Iar preturile sunt cu adevarat studentesti.

Am mai spus ca am mai luat de la ei si ca o sa mai iau. Astept acum sa vina o comanda mai mare. Promit ca le voi arata pe blog, sa ma laud cu ele. Vad eu pe care. Nu mai zic ce as alege, ca deja imi stiti gusturile.

Data trecuta mi-au adus ceasul relativ repede (in vreo 4 zile), ma astept sa se intample acelasi lucru si acum. Oricum, sunt mega-multumit de acel ceas, n-am niciun repros sa le fac.

Salutari studentesti tuturor 🙂

Posted on 12 Februarie 2013, in Uncategorized and tagged , , , , . Bookmark the permalink. 1 comentariu.

  1. De acord ! Bijuteriile placate cu aur sunt o solutie si arata foart bine , ca doar sunt placate cu aur si aurul il vedem ( daca nu taiem bijuteria 🙂 ) . Eu cumpar de mult bijuterii placate pentru prietena mea si mai nou am trecut la http://www.belatriz.ro pentru ca au mii de modele si preturile sunt foarte mici .

Lasă un răspuns

