Clasamente …

Ma gandeam zilele trecute de atmosfera din anumite baruri bucurestene la meciurile de fotbal. Unii sustin ca meciurile se vad mai bine in bar decat pe stadion. Au motivele lor. Prin regie, celebrul loc studentesc, am vazut cateva meciuri. Atmosfera e misto, tipic studenteasca.

Meciurile insa cica se vad cel mai bine in momentul in care ai pariat pe ele. Iar pariul nu trebuie sa fie exorbitant. Dimpotriva: uneori un pariu cu un castig de 100 de lei e mai important. Nu miza, ci insasi ideea pariului sunt importante.

Mi-a povestit cineva zilele trecute despre cum s-a trait El Clasico intr-un pub din regie. Daca ne uitam pe clasament La Liga este aproape terminata. Barcelona este lidera, urmatoarea clasata fiind Atletico Madrid, la 12 puncte! Retineti, 12 puncte. Real Madrid  e aproape pe 3, la 16 puncte distanta de lider!

Totusi, oricum am da-o, este El Clasico. Studentii astia, care altfel sunt linistiti si nu ai zice ca-s suporteri infocati, devin dintr-o data microbisti. Unii sar pe mese, altii se bucura nespus. Majoritatea au pus pariuri. La sfarsit se scot biletele si incepe lauda. Iar berea continua sa curge, in functie de castigator (adica de cel care o da).

Nu sunt fan al pariurilor si nu-mi doresc sa fiu. Eu pun pariuri cu amicii, iar de obicei mizele sunt derizorii. Ideea in sine a pariului e importanta.

Ultimul pariu fusese pus cu un amic pe scoruri exacte. Si a dat Balotelli gol in min 87 din penalty (juca la City) de a trebuit sa-l duc pe om la film. E adevarat, l-am dus la Paranorman, sa-i iasa pe nas: na, te-am dus la film (el a zis ca animatie mai bomba ca aia n-a mai vazut demult; asa si e).

Pe bune: mizele pariurilor mele sunt derizorii. Am castigat invitatii la film (gratis, dar bune), pungi de pufuleti, inghetate de la Mc de 1 leu. Tot tacamul.

Revin nitel la El Clasico: nu se mai stie cine e fan Barca pe bune ori cine e fan Barca pentru ca aduce castiguri la pariuri. Barca invinge si ne aduce bani, asta trebuie sa retinem 🙂

Salutari STUDENTESTI tuturor!

Posted on 12 Februarie 2013, in Uncategorized and tagged , , , , , , , . Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

