Recomandari studentesti …

Am de facut 2 recomandari studentesti (scurte):

1. Simona isi face bilantul sesiunii. Imi place sa vad studentii „dand raportul” la ei pe blog. Oare daca as fi avut blog in liceu as fi putut scrie notele mele? :)) Nu prea cred…

2. Sa ma citez si pe mine (de la Mircea Dinescu am invatat asta): am scris despre a II-a mea licenta. Cum a fost va las sa descoperiti singuri.

Salutari STUDENTESTI tuturor 🙂

ps: Nu uitati de CONCURSUL meu, dar nici de MARATONUL meu de Guest-posting, care inca este in desfasurare 🙂

ps2: Astept propuneri de articole studentesti pe care sa le promovez in rubricuta mea 🙂

Posted on 13 Februarie 2013, in Uncategorized and tagged , , , , . Bookmark the permalink. 1 comentariu.

  1. e o perioada frumoasa, studentia

Lasă un răspuns

