Studentesti …

Salutare tuturor,

Cateva zicale studentesti adaptate. Plus unele noi, descoperite de mine:

1. Cele mai frecvente raspunsuri la student: nu stiu si maine.

2. Cel mai greu semestru este cel care urmeaza, cel mai usor este cel care a fost.

3. Cel mai naspa profesor este cel care te pune sa inveti. Cel mai bun este cel care te-a trecut fara sa stii nimic.

4. Cea mai dificila nota e 5. Si cel mai usor de obtinut e 10. Zece-le se obtine intr-un singur fel (unic), 5-ul poate fi obtinut in N moduri.

5. Cea mai grea facultate sigur e a ta. Cei care spun ca e usoara nu se pricep.

6. Din toata grupa tu esti cel mai nedreptatit student. Tu si numai tu.

7. Cele mai bune filme, cele mai tari petreceri/iesiri si cele mai bune carti sunt alea citite fix inainte de examen. O sa-ti amintesti de ele indiferent cum iese la examen: daca ai picat vei spune BAIRAMUL DIN CAUZA CARUIA AM PICAT, iar daca ai trecut vei spune AM MERS LA BAIRAM SI TOT AM TRECUT EXAMENUL…

8. Toti studentii se plang ca n-au bani. Cei neangajati ii invidiaza pe ceilalti: daca as avea banii tai. Cei angajati, la randul lor, invidiaza „puturosii” care stau pe banii parintilor. In fapt nici unii nici altii nu au bani. Pe cat si-ar dori.

9. Nota copiata este o nota muncita. A da spaga la profesor e rusinos, a copia e de lauda. N-AM DAT NIMIC, E MUNCA MEA, EU AM RISCAT!

10. Cu toate astea, cele mai frumoase amintiri le avem din facultate. Tot ce am scris mai sus reprezinta, pe romaneste, FARMECUL FACULTATII!

E grea, esti nedreptatit, ai note mici (mai mici decat ai merita), ai copiat, ai pierdut noptile facand orice altceva in afara de invatat… Si totusi e frumoasa 🙂

Salutari STUDENTESTI tuturor 🙂 Si bafta in noul semestru!

Posted on 20 Februarie 2013, in Uncategorized and tagged , , , . Bookmark the permalink. 1 comentariu.

  1. Iti urmaresc blogul de mult timp. Si util si amuzant. De aceea te-am propus celor de la ziarul Adevarul, care incearca sa ofere o voce publica oamenilor din „Romania tacuta” , prin campania „Tu pe cine vrei blogger pe aevarul.ro” . Ramane sa iti mai faci si tu campanie.

    Succes,

    Fost student la Sociologie – Alex Dumitru

Lasă un răspuns

