Sa ne transportam masina … cu platforma

Salutare tuturor,

Stiu ca printre studenti este moda masinilor second hand. O masina noua este un lux, este snobism pur. Masina second-hand este ceva „studentesc”. Si ca tot vorbim de moda, cel mai moda este sa cumperi masini din Germania. Cica sunt cele mai bune si mai ales cele mai rezistente. Si cele mai „cool”. Ah, da, pe langa multe altele e si asta un aspect care conteaza.

Cum aduci insa o masina din Germania? Sa presupunem ca n-ai bani sa mergi pana acolo (ca student e foarte probabil sa n-ai). Solutia este destul de simpla: apelezi la o firma de transport masini Germania. Un transport masini Germania Romania nu este deloc scump si-ti aduce masina in siguranta la tine acasa. Transportul se face pe platforma Germania Romania fiind un drum care se face in maxim 2 zile.

E adevarat, pretul va creste nitel costul de achizitie al masininii, dar oricum iesi mai ieftin decat daca ai merge personal la nemti. Iei masina in siguranta si ajunge fix in fata casei tale (in orice oras din Romania te-ai afla).

Nu ma intrebati care mai sunt preturile unei masini vechi din Germania, insa vedem pe toate drumurile astfel de masini. Proprietarii lor par multumiti, probabil au motivele lor. Campusurile universitare sunt pline de masini nemtesti vechi, asa ca putem spune ca aceste masini sunt „studentesti”.

Inchei spunand ca a inceput semestrul II pentru aproape toti studentii, asa ca sa le urez si eu un semestru cat mai bun tuturor. Cu cat mai multa distractie, cat mai multe amintiri de neuitat si cat mai putine (p)restante!

Pana la urmatorul articol, salutari STUDENTESTI !

ps: Cineva imi zicea ca intre o masina nemteasca si una japoneza tinde s-o prefere p-a II-a. Eu as continua: pacat ca Japonia e atat de departe de ROmania. Ramanem, in materie de second hand, la masinile nemtesti 🙂

Posted on 21 Februarie 2013, in Uncategorized and tagged , , , , , . Bookmark the permalink. 3 comentarii.

  1. Vazand acest articol nu ma pot abtine sa va povestesc ce am patit eu cand mi-am adus primul meu Golf3 din Germania. Dupa ce am vorbit cu un prieten din liceu care acum lucreaza in Nurnberg si mi-a zis ca imi gaseste el masina, mi-am facut rucsacelul si am plecat in Germania. Acolo dupa vreo 2 zile de cautari si spritz-uri cu fostul meu coleg (ca de…nu ne mai vazusem de mult), mi-am luat un Golf3 de la un neamt, persoana fizica, care spunea ca masina e „tzipla”, n-a avut probleme, bla, bla. I-am pus gaz si am luat-o spre romania, usor usor, cu mici abateri de la drum (gps cu harta veche), ca in Ungaria sa patesc beleaua, hodoronktronk mi s-a oprit cotetz-ul direct pe autostrada, era sa intre unu din spate in mine…belea nu alta…. Am deschis capota, m-am uitat ca boul la poarta noua acolo, ca oricum nu stiu nimic mecanica, dar am zis sa ma uit si eu…si apoi pune mana pe telefon si suna prieteni prin tara sa vina unu sa ma ia, ma gandeam eu sa o tractez cu sufa, dupa aia mi-a zis un prieten ca nu am voie, ca trebuie neaparat carata pe platforma, daca nu sa o duc intr-un service poate mi-o fac aia. Intre timp a venit si politia si dupa ce m-am inteles cu ei intr-o engleza stricata, mi-au zis ca tre sa eliberez strada ca sa nu ma amendeze si au chemat o masina de depanare care mi-a luat doar 50 de euro (ca le-am spus ca atata am) ca sa-mi spuna ca e dus alternatorul si nu mai incarca bateria si ma costa 400 de euro reparatia…le-am spus ca nu am bani la mine si vine cineva din tara sa ma ia pe platforma…si dupa vreo 20 de ore de stat in masina, au venit baietii si m-au tractat acasa…
    De aceea recomand aducerea masinii pe platforma din start, pentru ca atunci cand cumperi masina de acolo nu prea o poti verifica cum trebuie, si daca doamne fereste ai o problema la directie si ti se strica in timp ce vii cu ea in tara, ai toate sansele sa mori. Aaa si inca o chestie, sa nu faceti greseala sa mergeti singur la drum lung, pentru ca e nasol de unul singur!
    Oricum multa bafta celor care vor sa-si ia o masina second hand!

  2. ady – trebuia sa verifici masina sa aiba TUV ul nemtesc facut ,un ITP al lor ,cu ala valabil macar 1an de la data achizitiei masina e in parametri si poti merge cu ea . doar doar sa ai mare chinion . depinde si cum ai condus . oricum e naspa sa ai probleme pe drum cu o masina ce abia ai luat.o !!

  1. Pingback: Transport masini Germania – Romania. Tractari auto | Chestiuni Serioase

Lasă un răspuns

