Coafuri studentesti

Faza reala: eram anul 1 de facultate si castigasem si eu primii bani. Drept urmare am mers in camin in Regie sa-mi cumpar un mp3 player. Ceva chinezesc adus din Italia, nu ceva spectaculos, insa mie-mi placea. Se defectase nu auditiv ci ceva de la soft, pentru ca nu-l mai recunostea pc-ul. Il dusesem la mare si cred ca inghitise niste nisip. Nu i-a placut probabil.

Cand am fost atunci in camin am observat ce afaceri misto se intampla p-acolo. Unul e cu masina de spalat, altul (sau alta) e cu calcatul, altul aduce telefoane …

Si stiu ca exista si saloane de coafura improvizate. Bine, pe langa saloanele de coafura pe bune din regie, unde preturile sunt … studentesti. Uneori insa inventivitatea acestor saloane lasa de dorit. Pe romaneste: nu stiu ce model sa aleaga. Si asta nu pentru ca nu-s in stare ci pentru ca nu au zeci de reviste ca saloanele mari.

Asa ca aici ar trebui sa actioneze clientul. Gaseste una bucata site (da, pe net, unde altundeva) si cauta coafuri par mediu. Se duce cu adresa salvata pe telefon (ori chiar pe laptop) la salonul respectiv (ori la camera nu stiu care) si zice ca vrea aceeasi coafura. Gagica d-acolo, daca e desteapta, tine si ea minte site-ul si-l foloseste mai departe. „Bai, poate are si coafuri par scurt ori coafuri par lung… adica de ce sa n-aiba?”.

Iar daca mai descoperiti 2-3 site-uri de genul s-ar putea sa aveti parte si de ceva reducere la cosmeticiana voastra. Pe bune, eu in locul ei as incuraja oamenii sa faca din astea. Adica e si interesul meu, nu? Iar eu poate n-am atata timp de navigat pe net.

Ah, era sa uit: exista si frizeri barbati in camine. Nu e simplu: o foarfeca, o masina de tuns si multa vointa.

Incurajez pirateria si evaziunea fiscala? Cine stie cum or gandi anumiti hateri…

Salutari STUDENTESTI tuturor 🙂

Posted on 1 Mai 2013, in Uncategorized and tagged , , , , , . Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

