Blog down. Rezerva.

Dupa cum stiti sunt un mic mogul blogosferic. Ma rog, mic mogul in sensul ca nu am bloguri foarte mari pentru ca altfel mic nu sunt deloc.

Dupa cum la fel de bine stiti blogul meu „principal” este emilcalinescu.eu. Mai tin si celelalte bloguri, dar pe ele scriu mai rar. Inclusiv pe acesta. De baza e acel blog.

Partea nasoala este ca blogurile pe domeniu propriu mai au ceva probleme tehnice: ba este atacat, ba face firma de hosting nu stiu ce update, ba, ca acum, pentru a rezolva o problema trebuie sa dureze nitel mai mult. Nu conteaza exact ce, ideea e ca momentan nu pot scrie pe blogul principal. Pe minunat.eu merge sa scriu, doar pe blogul pe care trebuie nu merge. Si aveam de scris de 3 chestii:

1. De terminat articolul in engleza despre training. Da, va fi primul articol englezit din istoria mea blogosferica. Nu stiu daca si ultimul, dar oricum. Ideea e ca e inceput acolo, ca altfel nu ma deranja sa-l postez acilea (si varianta word n-am).

2. De scris articol despre stand-up comedy. Da, am fost pe scena. Ce a iesit o sa va las sa vedeti. Daca ma aveti pe facebook o sa vedeti ca am pus un clip acolo. Pe larg voi scrie pe blog cat de curand. Sa vad pe care blog.

3. De aranjat cele 2 interviuri. Da, am 2 interviuri, dar la fel, sunt salvate acolo pe acel blog. Sper sa nu se fi pierdut ca atunci e grav.

Pana imi revine celalalt blog va anunt ca-l voi folosi pe acesta. D-aia e bine sa ai mai multe bloguri. De asemenea, va reamintesc ca puteti vota articolul preferat de 1 iunie aici, pe acest blog. E adevarat, nu veti putea vedea articolele, dar daca stiti ce articol v-a placut puteti s-o faceti.

Eu intre timp merg la un film: Amantii pasageriLos amantes pasajeros . Daca nu revine blogul celalalt voi scrie despre el aici.

Salutari DE REZERVA tuturor!

Posted on 4 Iunie 2013, in Uncategorized and tagged , , . Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

