De ce se cauta REZULTATE BACALAUREAT 2013 ?

Cea mai la moda cautare pe google in aceste zile este REZULTATE BACALAUREAT 2013. Toata lumea pare sa fi intrat in febra bacului. Si toata lumea este interesata de bac din fata pc-ului.

Si aici este de fapt problema mea: de ce? Stiu ca anii trecuti picase site-ul. De ce picase site-ul? Doua raspunsuri logice:
– servere de 2 lei;
– trafic PREA mare.

DE CE?! Adica eu stiu urmatoarele:
– in general faci liceul in localitatea de domiciliu; chiar daca nu faci acolo, tot ai cazare in localitatea unde faci liceul, cazurile in care elevii fac naveta fiind putine si oricum nu explica traficul imens de pe site;
– daca te-ai putut duce 4 ani, zi de zi, la liceu, de ce dracu’ nu poti merge si acum, sa iti vezi nenorocita aia de nota?;
– sa zicem ca ai face naveta; totusi, nu e nimeni din toata clasa ta care sa mearga la liceu sa se uite pe panou? stii, s-a inventat telefonul mobil …

Eu am aflat „din offline” absolut toate rezultatele importante: nota la capacitate, nota la bac, rezultatele la admitere la facultate, la master, notele de la licenta, admiterea la doctorat. Pe toate le-am aflat din offline nu din online. Iar cine a dorit sa afle daca am intrat sau nu (ori ce nota am luat) m-a sunat. Asta pentru ca sunt unii care spun ca cei care acceseaza acele site-uri sunt de fapt cei neimplicati direct.

Scriam acum cateva zile despre cat de mult mai valorizeaza elevii astfel de examene. Totusi, chiar atat de lene sa-ti fie incat sa nu te misti pana la liceu sa-ti afli nota?!

Sau poate ca-s atat de multi bagatori de seama (ziaristi, pareristi, oameni indirect implicati), fara alta ocupatie, care fac rau prin simpla lor existenta.

Apropo, sa nu credeti ca-mi pare rau ca rezultatele la bac sunt online. Am scris mai demult despre un „blogger” care a picat bacul. Daca notele nu erau online nu as fi aflat niciodata. Insa a te baza exclusiv pe online, a refuza sa-ti misti curul pana la liceu pentru a-ti afla nota, mi se pare absurd. Serios.

Acum ajutati-ma voi: de ce REZULTATE BACALAUREAT 2013 este prima cautare pe google in aceste zile? Aveti vreo explicatie logica?

Salutari STUDENTESTI tuturor!

Posted on 8 Iulie 2013, in Uncategorized and tagged , . Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

