Camin. Masaj studentesc

Ca student nu am stat niciodata in camin. In sinea uneori chiar imi doream, insa nu s-a putut: ai mei s-au mutat in Bucuresti, eu figuram oficial cu domiciliul in capitala, deci nu eram eligibil pentru camin. In SUA toata lumea sta la camin, indiferent de orasul din care provine. Deh, ei isi permit…

Totusi, am fost de cateva ori prin caminele patriei. Nu m-a incantat niciodata ce am vazut, insa imi placea atmosfera generala. Oamenii d-acolo chiar se distrau.

Pe langa partea distractiva, caminul mai avea un rol: puteai face bani foarte usor acolo. Primii mei bani castigati au fost in urma practicii de la sociologie (din anul 1). Acei bani nu au fost insa sortiti sa ramana in buzunarul meu foarte mult. I-am dat pe un mp3 player chinezesc, de care am fost insa foarte multumit. De unde l-am achizitionat? Ati ghicit: din camin. M-am dus cu o colega, vorbise ea cu tipul, si l-am luat. El cica le aducea din Italia, dar erau chinezesti (la a doua mana #cumarveni ). Nu despre mp3 player vreau sa va zic, ci despre ce se intampla in camin.

P-acolo erau camere „stiute” pentru o chestie: el si cu inca un coleg erau cu vanzarile (mp3 playere, telefoane, camere foto), alaturi erau cei cu masina de spalat, mai incolo erau cu printatul. Era chiar marfa sa vezi cum se descurca ei. Cand i-am povestit unei amice, ea, heitarita, intreba: oare oamenii astia platesc impozite la fisc? Da, fix asta fac.

Legat de fiecare cum se descurca prin camin, ultima chestie auzita e tare. Cica o studenta la medicina se ocupa cu masajul prin camin. Nu stiu ca erau tarifele, nu stiu in ce consta acel masaj studentesc (Asa se lauda prin fluturasii facute din coli normale de hartie), dar gurile rele se gandeau la cu totul altceva. Tipa arata chiar bine, iar toata lumea se gandea daca nu cumva ea presteaza ceea ce se numeste mai nou masaj erotic. Acu’ na, daca vrei sa dai cu pietre in toti vei putea sa spui si despre cel care vinde telefoane ca e samsar ori bisnitar. Stiti voi, bisnitar vine de la businessman🙂 Apropo, povestea e de acum 3-4 ani. Habar n-am cati bani a facut gagica din asa ceva.

Concluzia e simpla: caminul e atat locul unde te poti distra, cat si locul unde poti face bani. Indiferent ce doriti sa faceti, va doresc mult succes.

Salutari STUDENTESTI tuturor🙂

Posted on 29 Iulie 2013, in Uncategorized and tagged , , , , . Bookmark the permalink. 1 comentariu.

Lasă un răspuns

