Bloguri studentesti. Cum am inceput bloggingul.

Va povesteam intr-unul din articolele precedente despre ce avem voie sa scriem pe aceste bloguri studentesti. Sau ma rog, vorbeam despre stereotipurile legate de acest lucru. Bineinteles ca nu ne impiedica nimeni sa scriem despre acele subiecte, dar o vom face asumandu-ne riscurile de rigoare.

Totusi, cum incep aceste bloguri studentesti? Era un hashtag la moda pe twitter: #asaincepe. Si cum nu ma duce capul sa povestesc altceva (totusi, sunt blond natural), o sa va zic cum a inceput ACEST blog.

Asadar, ma batea demult gandul sa-mi fac un blog. Cum sa fie nu conta, ce voi scrie pe el era chiar irelevant. Important era ca urma sa-mi fac blog. Nu stiam cu ce se mananca, dar ce conta? Blogger urma sa devin.

Insa cand e vorba de astfel de decizii eu sunt mai chibzuit. Nu ma arunc ca-n alte situatii ci astept. Uneori astept prea mult (cum a fost cazul cumpararii smartphone-ului, care a durat cam 1 an si jumatate), insa imi recunosc acest defect. Uneori sunt prea repezit, alteori prea incet.

Iar momentul ales a fost DUPA terminarea facultatii. Motivele erau lesne de inteles: doream sa am timp. Am vrut sa ma ocup de licenta ca lumea.

M-am apucat insa fix dupa terminarea licentei. La inceput scriam tampenii, ulterior imi facusem un obicei din a prelua stiri de peste tot (uneori le comentam, alteori nu. Serios m-am apucat cam de 1 an jumatate (chiar 2). Nu stiu cat de bine sau de rau e, dar e un adevar.

Trecerea cu adevarat la profesionisti a fost facuta atunci cand mi-am luat domeniu propriu. Am refuzat insa sa sterg acest blog, pe care ulterior am decis sa-l (re)transform in blog studentesc. Sa pun umarul la ideea de bloguri studentesti.

Ma rog, intre timp mi-am mai facut un blog, asta asa, din lipsa de ocupatie (si pentru nebunia mea de a deveni MOGUL BLOGOSFERIC). Totusi, mi s-a zis ca lipseste ceva. Mi s-a zis ca ar trebui sa apelez la o firma de web design, pentru ca blogurile mele (macar cele pe domeniu propriu) sa arate profi. Momentan arata destul de … naiv (oare asta sa fie termenul).

Si acum ar trebui sa va dau voua sfaturi: sa apelati sau nu la o astfel de firma? Raspunsul e clar ca nu poate fi transant. Pe mine ma tenteaza sa apelez, insa nu-s foarte decis. Probbil candva voi apela, dar imi trebuie ceva, un imbold, pentru a face-o. De exemplu, imboldul pentru a-mi face blog pe domeniu propriu a fost atunci cand mi-a fost inchis acest blog. Imi trebuie un imbold de genul si in acest caz.

Salutari STUDENTESTI tuturor!

Posted on 14 August 2013, in Uncategorized and tagged . Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

