Lectii de dans

Stiu, eu sunt ultimul om care ar trebui sa vorbeasca despre lectii de dans. Eu sunt un anti-talent la dans si ar trebui sa tac. Sau nu. Poate tocmai acest lucru ma indreptateste sa vorbesc despre dans. Si de ce ar fi utile niste lectii de dans. Asadar …

Incep cu prima parte, si anume cand este nevoie sa stii sa dansezi (cronologic):

1. In generala, la banchetul de absolvire a clasei a VIII-a, putina lume stia cu adevarat sa danseze. Fetele pareau mai dezinvolte, dar niciuna nu stia cu adevarat pasii de dans. Nu conta ca e dans latino sau altfel de dans, fetele pareau ca danseaza la fel. Eu, ca baiat, habar n-aveam sa dansez, mai invitam 1-2 fete la dans (ma rog, de multe ori ma invitau ele pe mine) si aia era. Nu era asa rusinos ca nu stiam sa dansez, dar mi-ar fi prins bine.

2. Prin liceu n-am fost la atat de multe petreceri. La alea putine la care am mers dansul meu era oribil. Nici asta nu m-a facut sa ma duc sa iau niste lectii de dans.

3. Nici la balul de absolvire al liceului nu am stiut sa dansez. Deja se stia ca eu nu le am cu dansul, nicio surpriza deci.

4. A venit facultatea, unde, surpriza, Emil nu stia sa danseze. Sa iau lectii de dans? Neah, nici acum.

5. Vine balul de absolvire al facultatii. Acolo nu numai ca nu stiam sa dansez, dar nici nu am dansat prea mult. Nu eram in starea necesara (bausem prea putin pe romaneste).

6. Intre timp, si in timpul facultatii si dupa, am tot mers la nunti. La nunti cine statea cel mai mult pe scaun? Io, bineinteles. Sa iau lectii de dans? N-as mai fi fost eu.

Cum credeti ca sta treaba acum? Ati ghicit: Emil nu stie sa danseze. Nu a luat nici pana acum lectii de dans. Trebuie sa-l luati ca exemplu? Da, dar doar ca exemplu negativ. Daca nu luati lectii de dans veti ajunge ca el. Si in acest caz nu este deloc de bine.

Acum sa va zic pe scurt ce dansuri ar trebui sa invatati? Raspunsul e simplu: pe toate. Insa atentie cui va laudati cu ele si-n ce context. Sa va dau un exemplu:

1. La o petrecere din oras nu da bine sa te lauzi ca stii sa dansezi sarbe. Din taran/taranca nu te vor scoate fitosii.

2. Uneori nu e de bine sa te lauzi ca le ai cu dansurile orientale. Cocalarule!

3. Sa te duci la tara si sa spui ca stii cum sta treaba cu dansul latino este o dovada de ingamfare suprema. Maneaua nu-ti mai place?

4. Sa te lauzi in fata unor manelisti ca stii sa faci pogo iar nu e de bine, rocker nespalat ce esti.

Lasand gluma la o parte, dupa parerea mea cei mai avantajati sunt cei care stiu sa danseze orice. Ei stau pe ringul de dans indiferent de melodie si se vor simti bine in orice context.

Hai, gata cu vorba! Treceti cu totii la lectii de dans. Salutari RITMATE tuturor!

Posted on 15 August 2013, in Uncategorized and tagged . Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

